شناسهٔ خبر: 26823154 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

معاون شهردار پیشوا خبر داد:

آوار ساختمان مسکونی ۲ طبقه در پیشوا

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازمهر،هومن اسفندیاری در خصوص از ریزش ساختمان مسکونی 2 طبقه در خیابان «فلسطین» پیشوا خبر داد و اظهار داشت: این ساختمان به دلیل فرسودگی بنا و همچنین نشت فاضلاب دچار نشست شده بود که همین عوامل سبب ریزش ساختمان شده است.

اسفندیاری در ادامه گفت: در نگاه اولیه مشخص است که ابتدا لوله آب نشت پیدا کرده اما هر نشت آبی به تخریب ساختمان منجر نمی شود و به همین علت عوامل دیگری همچون بافت فرسوده و فقدان زیرساخت مناسب در به وجود آمدن این حادثه نقش داشته است.

وی افزود: خوشبختانه در لحظه ریزش ساختمان فردی در ساختمان حضور نداشته است و به دلیل فرسودگی بنا و با دستور مقام قضایی این دو طبقه منزل مسکونی و یک باب مغازه برای جلوگیری از حوادث احتمالی با حضور عوامل آتش نشانی، تاسیسات شهرداری، خدمات مشترکین و نیروی انتظامی در حال تخریب و ایمن سازی است.

معاون خدمات شهری شهرداری پیشوا با بیان اینکه بافت فرسوده زنگ خطر بزرگی برای وقوع حوادث محسوب می شود گفت: به شهروندان توصیه می کنیم جهت جلوگیری از وقوع هر گونه حادثه این چنینی و همچنین مقابله با آسیب های ناشی از حوادث طبیعی مثل زلزله نسبت به نوسازی ساختمان های فرسوده خود اقدامات لازم را انجام دهند.

نظر شما