شناسهٔ خبر: 26823018 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر؛

جزئیات حادثه ریزش ساختمان در پیشوا/ساختمان های اطراف تخلیه شد

پیشوا- مدیر آتش نشانی شهرداری پیشوا ضمن تشریح جزئیات حادثه ریزش ساختمان ۲ طبقه در این شهر، از تخریب ساختمان های اطراف خبر داد.

صاحب‌خبر -

مجید اصغری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حدود ساعت ۱۶ ریزش یک ساختمان ۲ طبقه در خیابان «فلسطین» ، کوچه «قدس ۵» به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی پیشوا اطلاع داده شد، که بلافاصله ماموران آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان این که ماموران آتش نشانی پس از حضور در محل حادثه با نشست یک ساختمان فرسوده و قدیمی مواجه شدند، گفت: این حادثه در پی نشست چاه فاضلاب رخ داده و دیوارهای ساختمان ترک برداشته بود.

مدیر آتش نشانی شهرداری پیشوا اضافه کرد: با توجه به اهمیت حادثه و خطر بالقوه ای که وجود داشت، بلافاصله مسئول ستاد مدیریت بحران فرمانداری پیشوا در محل حضور یافت و چون ملک در حال تخریب بود، ساکنان منازل هم جوار و اثاثیه ای که ممکن بود، تخلیه شد و حدود ۲۰ دقیقه بعد نیمی از این ساختمان فرو ریخت و نیم دیگر ساختمان نیز با لودر و بیل مکانیکی حضور عوامل خدماتی و نیروهای انتظامی تخریب شد.

اصغری ادامه داد: در حال حاضر در حال ایمن سازی محل و باز کردن معبر هستیم.

وی گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومیت و یا تلفات جانی نداشت و چون ملک اجاره بوده است، خسارت مالی نیز بر عهده صاحبخانه است.

نظر شما