شناسهٔ خبر: 26822797 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان| سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه: تیم ۲ روز مانده به لیگ برتر تشکیل شد‌

R41346/P1377/S6,51/CT11

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: تیمم ۲ روز مانده به آغاز لیگ برتر تشکیل شد و لیگ امسال برای شهرداری ساوه پس از تعطیلات آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محسن خیبری پس از شکست 6 بر صفر تیمش برابر گیتی‌پسند در هفته سوم لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران درباره عدم هماهنگی تیمش در این دیدار اظهار داشت: تنها 2 روز مانده به آغاز لیگ برتر تیم تشکیل شد و همه ما با قبول کردن این وضعیت، به نوعی ریسک بزرگی انجام دادیم.

وی افزود: در ابتدای لیگ 4 بازی سخت با تیم‌هایی برگزار می‌کنیم که از یکی، دو ماه پیش تمرینات خود را آغاز کرده بودند. به این 4 دیدار به چشم بازی تدارکاتی نگاه کردیم و تمام نقاط ضعف و قوت خود را در آنها محک می‌زنیم تا بتوانیم در 2 هفته بعدی بهتر عمل کنیم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه ادامه داد: تازه در این هفته توانستیم 4 جلسه تمرین منظم داشته باشیم و بدن بازیکنان به شرایط تمرین عادت کند. گل‌هایی هم که امروز خوردیم به دلیل اشتباهات فردی خودمان بود و اشتباه برابر تیم گیتی‌پسند که قهرمان ایران و آسیا و یکی از بهترین تیم‌های ایران است، برای هر تیمی شکننده است.

خیبری با تبریک به گیتی‌پسند گفت: باید در تعطیلات روی تیم کار کنیم تا در  شرایط بهتری قرار بگیریم. شرایط سختی داریم و درست است که این شکست‌ها از نظر روانی روی بازیکنان تأثیر منفی می‌گذارد، اما باید در تعطیلات خود را بازیابی کنیم تا در ادامه لیگ، تیم بهتری را روانه مسابقات کنیم.

وی درباره شرایط لیگ امسال اظهار داشت: نماینده قم، پارسیان شهر قدس و گیتی‌پسند با توجه به تمرینات پیش‌فصل خوبی که داشته‌اند، تا انجام نمایش قابل قبولی داشتند و لیگ امسال وضعیت خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه با بیان اینکه لیگ برتر ایران یکی از بهترین لیگ‌های فوتسال دنیا است، خاطرنشان کرد: لیگ امسال برای شهرداری ساوه پس از تعطیلات آغاز می‌شود و امیدوارم تا آن زمان به شرایط خوب خود برسیم.

انتهای پیام/ش

نظر شما