شناسهٔ خبر: 26822690 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ربیعی دشمنان درصدد تضعیف خدمات دولت هستند

تبریز- ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دشمنان درصدد تضعیف عقبه فعالیت مثبت دولت هستند و در تلاشند تا با بزرگ نمایی مشکلات صنفی برای کشور ایجاد مشکل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علی ربیعی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری بناب با بیان اینکه عملیات روانی از سوی سازمان های اطلاعاتی دشمنان در کشور فعال است؛ افزود: در زمان حاضر یک هزار و 400 کانال در خصوص برجسته کردن مسائل و مشکلات صنفی کامیونداران فعالیت می کنند.
وی با اشاره به برنامه این وزارتخانه برای ایجاد اشتغال در سال جاری اعلام کرد: بهینه سازی فضای کسب و کار را در دستور کار داریم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ظرفیت خالی در بسته بندی و فرآوری محصولات تولیدی داریم که با یک برنامه ریزی دقیق می توانیم در جهت استفاده بهینه از این ظرفیت استفاده کنیم.
رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی هم گفت: بزرگ ترین مشکل و معضل جامعه ما اشتغال است، گفت:نه به عنوان نه نماینده مجلس که به عنوان یک شهروند ایرانی انتظار دارم معضل اساسی کشور که بحث فقر و اشتغال و حاشیه نشینی است، حل شود.
وی اضافه کرد: با توجه به حساسیتی که مقام معظم رهبری به بحث فقر و حاشیه نشینی دارند و انتظاری که مردم از مسئولان دارند، حل این مشکلات از سوی دولت است که گاهی این انتظارات برآورده نشده است.
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم نیاز به اعتماد دارند، از مسئولان خواست با مردم شفاف بوده و در راستای حل مشکلات مردم قدم بردارند.
اعزازی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران و کارآفرینان خواستار حل مسائل و مشکلات بیمه ای خود هستند، گفت: مجلس نیز آمادگی دارد تا در جهت اصلاح قوانین و رفع کاستی ها در بخش تأمین اجتماعی قدم های لازم را بردارد.
وی همچنین با اشاره به ضرورت حاکم شدن وحدت بین مردم و مسئولان گفت: اگر در داخل بین قوای سه گانه وحدت و همدلی حاکم باشد فرمایش رهبر کبیر انقلاب که فرموده بودند«آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» تحقق خواهد یافت.
فرماندار بناب نیز در این جلسه با تشریح سیمای شهرستان بناب گفت: 200 واحد صنعتی در شهرک صنعتی و دیگر واحدهای صنعتی این شهرستان فعال هستند و این شهرستان دارای 6 هزار واحد صنفی در قالب 28 اتحادیه صنفی است.
امین رفیعی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان بناب اعلام کرد: قرار گرفتن این شهرستان در مسیر عبور و مرور و محور مواصلاتی استان های غربی کشور باعث شده تا این شهرستان قابلیت توسعه و رشد در بخش های مختلف را داشته باشد.
وی افزود: با توجه به اینکه واحد اداری و درمانی تأمین اجتماعی بناب در یک ساختمان واقع شده اند و با توجه به مراجعه روزانه حداقل 700 نفر به بخش درمانی تأمین اجتماعی ضرورت تفکیک ساختمان اداری و درمانی را بیش از پیش می طلبد.
بر اساس این گزارش، در جلسه شورای اداری شهرستان بناب وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار آذربایجان شرقی، جمعی از معاونان آن ها، جمعی از مدیران کل و اعضای شورای اداری شهرستان و نیز جمعی از نخبگان، صنعتگران و کارآفرینان شهرستان حضور داشتند.
3071 /518

نظر شما