شناسهٔ خبر: 26822678 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

جوزپه روسی: حساب جراحی های انجام شده روی زانویم، از دستم در رفته است

میلاد وفادار

روسی پس از انجام 30 بازی برای تیم ملی ایتالیا به فاصله سال های 2008 تا 2014، اینک بدون تیم است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- جوزپه روسی، مهاجم پیشین منچستریونایتد از دست مصدومیت های پیاپی خود خسته شده است.

به گزارش ESPN، روسی در سال 2004 به عنوان نوجوانی 16 ساله و با امیدهای بسیار از پارما راهی منچستریونایتد شد. با این حال مصدومیت های مختلف از آن زمان مانع از حضور مستمر او در بالاترین سطح فوتبال شده اند. با این وجود روسی در 31 سالگی، هنوز امید خود را از دست نداده است.

به نوعی حساب جراحی های انجام شده روی زانویم، از دستم در رفته است. شاید چهار یا پنج مورد بوده باشد. هنگامی که می نشینم و در این باره فکر می کنم، اذیت می شوم و چیزهای زیادی در ذهنم پرسه می زنند. هر مصدومیتی داستان خودش را دارد و یک چیز بزرگ را از من گرفت؛ یا جام جهانی، یا جام ملت های اروپا یا انتقالی بزرگ را. اما هرگز رویایم رنگ نباخته است و امروز در حال زندگی کردن رویای خود هستم که همیشه می خواستم به تلاش کردن برای به دست آوردن چیزی که از دست دادم، ادامه دهم.

روسی همچنین گفت زمانی که ویارئال با پیشنهادی 6.6 میلیون پوندی سراغش را گرفت، سر الکس فرگوسن تمایلی به جدایی او از منچستریونایتد نداشت اما خودش در پی به دست آوردن فرصت بیشتری جهت بازی کردن بود. با وجود دو مصدومیت جدی از ناحیه زانو در ال مادریگال، روسی طی شش فصل توانست 82 بار برای ویارئال گلزنی کند و به بهترین گلزن تاریخ آن باشگاه تبدیل شود.

نظر شما