شناسهٔ خبر: 26822432 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

معاون سازمان برنامه و بودجه به خوزستان سفر می کند

امید حاجتی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سفر معاون سازمان برنامه و بودجه به خوزستان به منظور بررسی ظرفیت های استان در تمامی بخش ها و بررسی

صاحب‌خبر - امید حاجتی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سفر معاون سازمان برنامه و بودجه به خوزستان به منظور بررسی ظرفیت های استان در تمامی بخش ها و بررسی استفاده هر چه بیشتر و بهتر بودجه ملی اختصاص یافته در سال 97 به خوزستان و بررسی تمامی جوانب و مسائلی که باید در اختصاص بودجه سال 98 به استان مد نظر باشد انجام می شود.
وی گفت: اتفاقات اخیر در خصوص مشکلات و مسائل آب آبادان و خرمشهر هیچگونه ارتباطی به سفر این هیات به استان ندارد و در حال حاضر وضعیت آب شرب آبادان و خرمشهر در وضعیت مناسب قرار دارد و آب مورد نیاز کشاورزان نیز مدیریت شده است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ادامه با اشاره به برنامه 2 روزه سفر معاون سازمان برنامه و بودجه و هیات همراه به استان افزود: بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام گرفته است معاون سازمان برنامه و بودجه به همراه استاندار خوزستان صبح روز شنبه هفته آینده به شهرستان مسجد سلیمان سفر خواهد کرد تا از نزدیک مشکلات و مسائل موجود در این شهرستان در بخش های مختلف را مورد بررسی قرار دهد.
حاجتی عنوان کرد: دیگر اعضای این هیات نیز از سایر شهرستان های استان بازدید خواهند کرد و نتیجه این بازدید ها عصر روز شنبه در دستگاه های مربوط به حوزه کاری هر مسئول در اهواز جمع بندی و بررسی می شوند.
رییس سازمان برنامه ریزی استان اضافه کرد: صبح روز یکشنبه نیز معاون سازمان برنامه و بودجه به همراه چهار رییس امور و شهردار اهواز از بافت های فرسوده وسکونتگاه های غیر رسمی و مناطق حاشیه شهرستان های اهواز، باوی، کارون و حمیدیه بازدید خواهند کرد و یکی از روسای امور نیز از دانشگاه دریانوردی خرمشهر دیدن می کند.
وی گفت: در عصر روز یکشنبه شورای برنامه ریزی با حضور این هیات برای ارائه گزارش کامل از معضلات و ظرفیت های استان برگزار می شود که امید است مصوبات خوبی برای استان در این جلسه به تصویب برسد.
به گزارش ایرنا این دومین سفر ' سعید نمکی' معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه در سال جاری به خوزستان است.
پیش از این معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه به همراه ' محمد باقر نوبخت' رییس سازمان برنامه و بودجه در اردیبهشت ماه امسال به منظوربررسی برخی مسائل به خوزستان سفر کرد.
7158/6064
انتهای پیام

نظر شما