شناسهٔ خبر: 26822122 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کاراته کای کرمانشاهی برای کسب مدال دانشجویان جهان می جنگد

کرمانشاه - رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه ، از راه یابی ورزشکار کرمانشاهی به دیدار رده بندی رقابت های کاراته دانشجویان جهان در ژاپن خبر داد.

صاحب‌خبر -

ناصر محمدصالحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: علی مسکینی کاراته کا کرمانشاهی وزن 60- کیلوگرم ایران با کسب 2 پیروزی و یک شکست راهی دیدار رده بندی شد.
وی افزود: مسکینی در دیدار نخست خود برابر حریف ژاپنی که قهرمانی جوانان و امیدهای جهان را در کارنامه داشت قرار گرفت و توانست در دیداری برتر با حساب 'هشت بر صفر' پیروز میدان شود.
محمدصالحی خاطرنشان کرد: این کاراته کا کرمانشاهی در دیدار دوم خود نیز مقتدرانه و با حساب 9 بر صفر از سد حریف مجارستانی گذشت تا به دیدار نیمه نهایی راه یابد.
رئیس هیات کاراته کرمانشاه با بیان اینکه مسکینی در این مرحله برابر حریفی از ترکیه که 2 مدال طلای لیگ جهانی را در کارنامه دارد، قرار گرفت، افزود: این دیدار پایاپای در نهایت 'چهار بر سه' به سود حریف ترکیه ای به پایان رسید تا کاراته کای کرمانشاهی راهی دیدار رده بندی شود.
وی با بیان اینکه مسکینی فردا (جمعه) برای کسب مدال باید تلاش کند، یاداوری کرد: حریف وی امشب مشخص می شود.
محمدصالحی در ادامه به حضور بهنوش نجفی و مهدی خدابخشی دیگر کاراته کاهای کرمانشاهی در مسابقات دانشجویان جهان اشاره کرد و گفت: نجفی در وزن 68- کیلوگرم و خدابخشی در وزن 84- کیلوگرم مبارزه خواهند کرد.
رئیس هیات کاراته کرمانشاه یادآوری کرد: هر 2 کاراته کا کرمانشاهی فردا به مصاف حریفان خود می روند که طبق قرعه کشی، نجفی با برنده دیدار چین تاپیه و ژاپن و خدابخشی نیز با حریفی از چین تایپه مسابقه می دهند.
وی در پایان گفت: یازدهمین دوره رقابتهای دانشجویان جهان با شرکت 239 کاراته کا از 33 کشور جهان که از امروز (28 تیر) آغاز شده تا روز یکشنبه 31 تیر ادامه پیدا می کند.
7458/8066

نظر شما