شناسهٔ خبر: 26821801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بهره‌گیری از ظرفیت پیشکسوتان ورزش برای توسعه فوتبال اردبیل

R41374/P1377/S6,49/CT7

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل با تاکید بر شناسایی استعدادهای بکر ورزشی در رشته فوتبال گفت: ظرفیت پیشکسوتان ورزش برای توسعه فوتبال استان استفاده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،  مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتبال در مراسمی با حضور مسئولان استانی، مسئولان شهرستانی و هیئت فوتبال استان اردبیل و پیشکسوتان فوتبال اردبیل برگزار شد و از پیشکسوتان با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد و مسابقه دوستانه‌ای بین تیم‌های فوتبال، پیشکسوتان آراز پارس‌آباد و شهرک سینای اردبیل برگزار شد.

به همت هیئت فوتبال استان و به میزبانی اردبیل در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار شد و دو تیم بازی شاداب و خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

صمد نوتاش رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در این مراسم از برگزاری مسابقه دوستانه پیشکسوتان فوتبال خبر داد و اظهار داشت: درصدد هستیم این مسابقات را به طور متناوب برگزار کنیم تا شاهد ایجاد شور و امید در بین پیشکسوتان فوتبالی باشیم.

وی تصریح کرد: پیشکسوتان فوتبال سرمایه بزرگی برای ما هستند که باید از تجربیات این پیشکسوتان برای رشد و توسعه استان امری لازم و ضروری است که این امر نیازمند توجه ویژه‌ای است.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل با تاکید بر شناسایی استعدادهای بکر ورزشی در رشته فوتبال گفت: ظرفیت پیشکسوتان ورزش برای توسعه فوتبال استان استفاده شود.

نوتاش گفت: امروز مسابقه دوستانه‌ای بین تیم‌های آراز پارس‌آباد و شهرک سینای اردبیل برگزار شد که این مسابقه با حضور معاون استاندار اردبیل و مسئولان ورزشی برگزار شد که در نوع خود قابل توجه است.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: از این که امروز شاهد هستیم پیشکسوتان فوتبال در ورزشگاه تختی اردبیل حضور می‌یابند و آمادگی خود را به نمایش می‌گذارند خوشحالیم که انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی‌های اساسی مسابقات فوتسال و وفوتبال در شان و جایگاه پیشکسوتان فوتبال اردبیل برگزار کنیم.

پیشکسوتان سرمایه بزرگی برای فوتبال اردبیل هستند

جمال پیله‌رو سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل با اشاره به این که پیشکسوتان سرمایه بزرگی برای فوتبال اردبیل هستند اظهار کرد: امروز بازی بسیار خوبی بین تیم‌های پیشکسوت اردبیل برگزار شد که این پیشکسوتان آمادگی و شور و نشاط خود را نشان داده‌اند.

وی از اهتمام ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان به پیشکسوتان ورزشی خبر داد و گفت: ما قدردان تلاش و زحمات پیشکسوتان فوتبالی هستیم و از تلاش و زحمات منطقه استفاده می‌کنیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل از برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف ورزشی بین پیشکسوتان خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات امسال به طور منظم برگزار می‌شود و تمهیدات ویژه‌ای در این زمینه انجام شده است.

پیله‌ور تصریح کرد: استفاده از تجربیات پیشکسوتان ورزشی بسیار حائز اهمیت است که انتظار می‌رود با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در رشته‌های مختلف ورزش از تجربیات و دانش پیشکسوتان استفاده شود.

انتهای پیام/ش

نظر شما