شناسهٔ خبر: 26821612 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حضور تیم گلستان در مسابقات هاکی ۵ امیدهای کشور

گرگان – تیم گلستان در مسابقات هاکی پنج امیدهای قهرمانی کشور شرکت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات هاکی پنج امیدهای قهرمانی کشور از ۳۰ تیر تا اول مرداد به میزبانی همدان برگزار می‌شود که تیم گلستان در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت.

سرمربی تیم هاکی پنج گلستان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌شود که گلستان به همراه تیم‌های مرکزی، آذربایجان غربی و اصفهان در گروه (ب) قرار دارد و در گروه (الف) هم تیم‌های سمنان، همدان، کرمانشاه و آذربایجان شرقی حضور دارند.

نوید طاهری راد افزود: محمدحسین چانایی، محمد اسماعیل زاده، حمیدرضا اصفیایی، مهدی بهلول، امیرحسین کیاتپه، آرمین بابایان، عرفان مسعودی، میثاق میرکریمی، محراب میرکریمی و اشکان رویان، بازیکنان تیم گلستان در این رقابت‌ها هستند و سید محمد قریشی و رسول باباصادقیان هم در کادر فنی حضور دارند.

وی یادآور شد: برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌ها خرداد ماه تمرینات را آغاز کردیم و امیدواریم دست پر به استان برگردیم.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات هاکی پنج قهرمانی کشور برای دومین بار در کشور برگزار می‌شود و در نخستین دوره که سال ۹۵ در رده سنی بزرگسالان برگزار شد تیم گلستان مقام سوم را کسب کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما