شناسهٔ خبر: 26821553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس مطرح کرد؛

مشارکت فعال خیرین در تامین سلامت و مسکن نیازمندان

صاحب‌خبر -

به گزارش شیرازه، دکتر حسن رامجردی، مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس در بازدید از مسکن شهری 492 واحدی سلطان آباد شیراز اضافه کرد: خدمات‌رسانی به حاشیه شهرها از اقدامات قابل توجه است آینده مجمع خیرین تأمین سلامت فارس است، این خدمات قطعا تاثیر بسزایی در تغییر چهره حاشیه شهرها دارد، تامین مسکن مناسب شهری دراین مناطق نیز گامی در جهت تحول آفرینی در مناطق حاشیه ای است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس اضافه کرد: خیرین همواره منشاء خیر و برکت بوده اند و در عرصه های مختلف تامین سلامت، مدرسه سازی، تامین فضای آموزشی و تامین مسکن پیشتاز بوده اند .

دکتر رامجردی با بیان اینکه کمک ۱۳۰۰ میلیارد تومانی خیران دستاورد ۱۶ ساله فعالیت این مجمع است، گفت: در حال حاضر 35 طرح عمرانی توسط مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس در حال اجرا است که شامل ساخت پنج بیمارستان، 13 مرکز درون بیمارستانی، شش مرکز جامع سلامت، یک اقامتگاه همراه بیمار، دو پایگاه اورژانس، دو مرکز بهداشتی و درمانی و یک پایگاه سلامت است.

رامجردی بیان کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام یک اولویت مهم در مجمع خیرین تامین سلامت به شمار می‌رود و با افتتاح این طرح‌ها یک تحول بزرگ عمرانی در طرح‌های بهداشتی و درمانی استان فارس اتفاق می‌افتد.

در این برنامه بازدید زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس نیز گزارشی از فعالیت های خیرین و حساب 100 امام دراستان فارس در تامین مسکن نیازمندان ارائه داد و گفت: توسعه مسکن شهری در منطقه سلطان آباد شیراز قطعا رویکردی نوین است که موجب تحول در این منطقه خواهد بود .

زمانی با تشریح مشخصات و ویژگی های مسکن شهری 492 واحدی گفت: بنیاد مسکن در تامین مسکن شهری علاوه بر در نظر گرفتن نیازهای خانواده ها با سطوح درآمدی مختلف بر رعایت دقیق آموزه های فنی و مهندسی نیز تاکید دارد .

انتهای پیام


نظر شما