شناسهٔ خبر: 26821119 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس هیات ورزشهای بیماران خاص کرمانشاه انتخاب شد

کرمانشاه - ایرنا - مجمع انتخاباتی هیات ورزش های بیماران خاص و صعب العلاج کرمانشاه برگزار و 'حسین بیگلری' به عنوان رئیس جدید این هیات برای مدت چهار سال آینده انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مجمع روز پنجشنبه (28 تیر) در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه با حضور رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع، برگزار شد.
در این مجمع، حسین بیگلری تنها کاندیدای حاضر توانست با کسب 13 رای از همین تعداد آراء ماخوذه ، ریاست هیات ورزش های بیماران خاص و صعب العلاج کرمانشاه را بدست آورد.

** وجود بیش از 36 هزار بیمار خاص در کرمانشاه
رئیس جدید هیات ورزش های بیماران خاص و صعب العلاج کرمانشاه ، از وجود 36 هزار و 500 بیمار صعب العلاج در استان خبر داد و گفت: باید بتوانیم برای تک تک آن ها شرایط ورزش کردن را فراهم کنیم.
بیگلری ادامه داد: این افراد در حالی که به دلیل شرایط خاص خود نمی توانند در هر سالنی فعالیت ورزشی داشته باشند، گفت: متاسفانه در استان حتی یک سالن اختصاصی برای این افراد وجود ندارد و دیگر سالن ها نیز امکانات و تجهیزات لازم را برای برخورداری بیماران خاص ندارند.
وی با تاکید بر اینکه ورزش کردن تاثیر بسیار زیادی بر روحیه افرادی که جزو بیماران خاص هستند، دارد، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا ضمن جذب اسپانسر، این افراد بیشتر به ورزش روی بیاورند.
رئیس هیات ورزش های بیماران خاص و صعب العلاج کرمانشاه در ادامه با اشاره به بالا بودن نرخ هزینه های دارویی این بیماران، گفت: با ورزش کردن می توان حداقل مقداری از روحیه آن ها را برگرداند تا کمتر درگیر و ناراحت بیماری خود باشند.
وی تصریح کرد: هم اکنون انجمن بیماران خاص و صعب العلاج کرمانشاه در بین 240 انجمن فعال استان رتبه نخست و در بین انجمن های بیماران خاص کشور جایگاه 35 را داراست که باید تلاش کنیم این جایگاه ارتقا یابد.
7458/8066

نظر شما