شناسهٔ خبر: 26821059 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

خبر

جدایی وحید امیری از پرسپولیس قوت گرفت

صاحب‌خبر -

باشگاه پرسپولیس قرار بود ظهر امروز (پنجشنبه) مذاکرات نهایی خود را با وکیل وحید امیری انجام دهد اما این نشست برگزار نشد تا احتمال جدایی این بازیکن از جمع سرخپوشان قوت بگیرد. این در حالی است که برانکو نیز مسئولان باشگاه پرسپولیس را تحت فشار قرار داده و خواسته هر چه زودتر وضعیت امیری را مشخص کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، درخشش در جام جهانی سبب شد تا وحید امیری با پیشنهادات مختلفی از نقاط مختلف جهان روبرو شود اما باشگاه پرسپولیس نیز تمایل زیادی به تمدید قرارداد با وینگر خوش اخلاقش دارد. امیری در دو سال اخیر عملکرد بسیار خوبی در پرسپولیس داشت و یکی از پایه های موفقیت این تیم در لیگ های شانزدهم و هفدهم بود  البته خودِ امیری نیز نسبت به تمدید قرارداد با پرسپولیس بی میل نیست اما گذشتن از پیشنهادات بزرگ اروپایی و  عربی نیز ساده نخواهد بود.

روز گذشته قرار بود او به همراه مدیربرنامه هایش در باشگاه پرسپولیس حاضر شود و مذاکرات برای تمدید قرارداد را انجام دهد اما امتحانِ دانشگاه سبب شد تا امیری در این جلسه غایب باشد. گفته می شد او امروز راهی باشگاه پرسپولیس می شود تا نشستی با مدیرعامل سرخ ها برگزار کند اما این اتفاق رخ نداد و بار دیگر مدیربرنامه هایش در جلسه حاضر شد.

سقوط ارزش ریال کار تمدید با ستاره لرستانی فوتبال ایران را برای پرسپولیس سخت و سخت تر خواهد کرد اما اگر سرخ ها بتوانند امیریِ 30ساله را در جمع خود نگه دارند، گام بلندی در راستای موفقیت در لیگ هجدهم برداشته اند. یک ماه است که تمرینات شروع شده و امیری حتی یک جلسه برانکو ایوانکوویچ را ندیده است. بسته بودن پنجره پرسپولیس و محرومیت از نقل و انتقالات روند مذاکرات را سخت کرده چرا که پس از جدایی محرمی، احمدزاده و مسلمان پرسپولیس به شدت نیازمند تمدید قرارداد با امیری است. 

نظر شما