شناسهٔ خبر: 26820368 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آذربایجان‌شرقی| وزیر کار: نمی‌توانیم با سیاست‌ها و منش‌های گذشته کشور را اداره کنیم

R7887/P1377/S6,47/CT11

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در شرایطی که امروزه آمریکا برای ما ایجاد کرده است نمی‌توانیم با سیاست‌ها و منش‌های گذشته کشور را هدایت کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بناب، علی ربیعی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با اشاره به روند رو به پیشرفت اشتغال‌زایی در کشور اظهار داشت: ما اگر بتوانیم وضعیت اشتغال کشور را در یک شش ماهه، نیم درصد افزایش دهیم موفق هستیم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اهمیت کارها و موفقیت‌های کوچک در کشور افزود: باید سایت موفقیت‌های کوچک برای حل مشکلات کوچک در استان آذربایجان شرقی راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه "من خوشحال شدم که دیدم در شهرستان بناب یک مدیر زن وجود دارد" تصریح کرد: این خود در بحث کرامت زن بسیار حائز اهمیت بوده و تلاش خواهیم کرد که 30 درصد از مدیران استان آذربایجان شرقی را از خانم‌ها انتخاب کنیم.

ربیعی با اشاره به شرایط ایجاد شده به دلیل تحریم‌های آمریکا، اذعان داشت: در شرایطی که امروزه آمریکا برای ما ایجاد کرده است نمی‌توانیم با سیاست‌ها و منش‌های گذشته کشور را هدایت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید برنامه‌های جدید را پیش‌رو بگیریم و از تحریم‌ها به عنوان فرصت برای شکوفا شدن صنعت ملی استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: درست است با وجود تحریم‌ها کشور در شرایط سختی قرار گرفته، ولی با تدابیر دولت تحریم‌ها را به فرصت تبدیل خواهیم کرد.

وی افزود: در بحث فقر، سمت و سوی برنامه‌های دولت بر این است که تلاش شود تا بر اثر تحریم‌ها فشاری بر روی قشر ضعیف جامعه نیفتد.

ربیعی با اشاره به اینکه در سال 97 فضای کسب و کار دسته‌ای را مورد توجه قرار خواهیم داد گفت: در موضوع شهرستانی هم بحث افزایش ظرفیت درمانگاهی و مشکلات گسترش درمانگاه شهرستان بناب را نیز پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/ش

نظر شما