شناسهٔ خبر: 26820320 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حل مشکلات آب آشامیدنی مردم در دستور کار مسئولان

استاندار بوشهر با عذرخواهی از مردم استان بابت خاموشی و مشکلات آب گفت: حل مشکلات آب آشامیدنی مردم در دستور کار قرار دارد.

صاحب‌خبر -

حل مشکلات آب آشامیدنی مردم در دستور کاربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عبدالكريم گراوند در نشست شورای برنامه ­ريزی و توسعه استان به ميزبانيی شهرستان دشتی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان علیه جمهوری اسلامی افزود: در موقعیت کنونی بيش از هر زمانی به اتحاد و انسجام نياز داريم.

وی با بیان اینکه در جنگ نابرابر اقتصادی بزرگترين بار به دوش دولت است تصریح کرد: در این شرایط بايد با اتحاد، برادری خود را حفظ كنيم و همه ارکان نظام پشت سر رهبریباشند.

استاندار بوشهر با اشاره به مشكلات آب و برق اضافه کرد: بايد تلاش كنيم مردم کمترین خاموشی برق داشته باشند که در این بخش و همچنين مشكلات آب پيگيري­ های جدی صورت گرفته و همچنان در حال انجام است.

وی با عذرخواهی از مردم استان بابت خاموشی و مشكلات آب اضافه کرد: در حوزه آب مصمم هستيم قدم­هاي بزرگ­تريی برداريم که در همین زمينه کارهای لازم برای ساخت دو آب­شيرين ­كن در استان در حال انجام است.

گراوند گفت: طبق مذاكره­ ای که با وزارت نيرو داشتيم قرار است يك شركت خصوصی براي بررسی وضعيت هدر رفت آب در شبكه‌های آبیاری وارد استان شود که شهر دالكی را براي پايلوت این طرح انتخاب کرده ­ایم و در صورت موفق بودن، این طرح در كل شبكه ­های آب استان اجرایی می­ شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات استان بايد صرف توسعه شود و از هزينه ­هاي غيرضروری در دستگاه ­های اجرايي جلوگيری شود افزود: سازمان برنامه و بودجه گزارشی از ميزان جذب اعتبارات ملی دستگاه ­های اجرايی و ميزان جذب اسناد اعتباری استان تهیه کند.

نظر شما