شناسهٔ خبر: 26819977 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد:

رتبه آخر آذربایجان شرقی در استفاده از اعتبارات استانی

نصر: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از رتبه آخر آذربایجان شرقی در استفاده از اعتبارات استانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از مهر، سلمان خدادادی ظهر امروز پنج شنبه در نخستین جشنواره آب غوره و برگ مو درروستای حسین آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان ملکان افزود: استان همدان با تخصیص ۱۲۰ درصد اعتبارات استانی در ردیف اول کشور قرار دارد و ۲۰ درصد هم بیشتر استفاده کرده است.

وی افزود:در سایه استفاده از اعتبارات مختلف هست که می توان عمران و آبادانی را در شهرها و روستاها شاهد بود.

وی از آمادگی کمیسیون اجتماعی مجلس جهت بررسی و تصویب بیمه اجتماعی روستائیان کشور خبر داد و گفت:همچنین بمنظور تعامل لیشتر بین شورای استان ها و کمیسیون اجتماعی مجلس نمایندگی شوراهای استان ها در کمیسیون اجتماعی ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم ملکان در ادامه به اهمیت پرداختن به بهره وری از همه اجزائ درخت انگور را یادآور شد و اظهار کرد:قبلا فکر می کردیم که انگور تنها محور اقتصاد منطقه هست ولی امروزه فروش آب غوره و برگ مو و مشتقات انگور در کنار خود انگور و کشمش درآمدی خوبی برای باغداران شهرستان ملکان به همراه داشته است.

وی افزود:امروزه حتی از تنه درخت من نیز برای تولید کاغذ استفاده می شود.

وی در ادامه با اشاره به وجود بیش از ۲۰ هزار هکتار باغات انگور، گوجه فرنگی و گندم در شهرستان ملکان مردم و سرمایه گذاران ملکانی را به ایجاد صنایع تبدیلی و اشتغال زایی فراخواند و گفت:مجموعه مدیریت شهرستان ملکان آماده همکاری و کمک به سرمایه گذاران از کشور و استان بخصوص بومی در جهت احداث مراکز تبدیلی و تولیدی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما