شناسهٔ خبر: 26819884 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

رهبر جنبش "الاحرار" بحرین:

امیدی به بهبودی اوضاع حقوقی بحرین نیست/ نقض حقوق بشر در بحرین مستند سازی شود

حوزه/ دکتر سعید شهابی رهبر جنبش آزادگان بحرین و معارض رژیم آل خلیفه خواستار مستند سازی تجاوز علیه حقوق بشر بحرین به عنوان توجیهی برای تغییر سیاسی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دکتر سعید شهابی رهبر جنبش آزادگان بحرین و معارض رژیم آل خلیفه خواستار مستند سازی تجاوز علیه حقوق بشر بحرین به عنوان توجیهی برای تغییر سیاسی شد.

وی به مستند سازی دوره سیاه آل خلیفه تشویق و تاکید کرد: امید به بهبود اوضاع حقوقی دور از دسترس و امری خیالی شده است.

شهابی بر ضرورت مسلح بودن به آگاهی سیاسی برای جلوگیری از فراموشی جنایت های آل خلیفه تاکید کرد و خواستار بهره مندی از روحیه عالی و ایمان به پیروزی حتمی شد.

رهبر آزادگان بحرین انتخابات پارلمان را طرحی شکست خورده دانست و مشارکت در آن را گرایش به دشمن ستمکار خواند و از مردم خواست در برابر تبلیغات رژیم آل خلیفه در خصوص انتخابات پارلمان، تحت تأثیر نگیرند.

شهابی از اقدام قربانیان به مستند سازی رنج ها و سختی ها خود و فاش کردن اسامی شکنجه گران استقبال کرد و گفت: ترس، جنایتکاران آل خلیفه را به شکنجه و جنایت تشویق می کند.

وی با اشاره به اینکه به خاطر شجاعت قربانیان، برخی از شکنجه گران معروف شدند، افزود: باید روزانه جنایت های شکنجه گران زن و مرد را ثبت کنند و تصاویر این جنایتکاران نباید از ذهن وطن و ملت پاک شود.

نظر شما