شناسهٔ خبر: 26819858 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

آذری جهرمی:

کلید عبور از همه موانع، همراهی و دلبستگی مردم به نظام اسلامی است / بنا نیست وقتی خدمتی می‌کنیم حق السهم بیشتری بخواهیم

​وزیر ارتباطات کلید عبور از همه موانع و‌ مشکلات فعلی کشور را همراهی و دلبستگی مردم به نظام اسلامی و امید به پیشرفت دانست و گفت: بنا نیست وقتی خدمتی می کنیم، مزد و امکانات و‌ حق السهم بیشتری بگیریم.

صاحب‌خبر -

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و ‌فناوری اطلاعات که به خوزستان سفر کرده است در شورای اداری شهر بهبهان شرکت کرد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی ولت به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آذری جهرمی با بیان اینکه در شرایطی که کشور با تجربه های جدیدی در عرصه اقتصادی مواجه شده، عزم و اراده مسوولان اجرایی، قانونگذاری و قضایی کشور دوچندان شده است، گفت: البته شرایط کشور حاد و غیرقابل مدیریت نیست چراکه کشور شرایط سخت تری را تجربه کرده  و به تعبیر رهبر معظم انقلاب در مسیر حرکت و ‌صعود به قله همواره دشواری هایی وجود دارد و اگر در مسیر صعود اشتباه کنید ممکن است سقوط کنید اما ذات مساله این است که جمهوری اسلامی اعتلا پیدا کرده و در عرصه های سیاسی و بین المللی جایگاه قابل توجهی دارد و به لحاظ بنیه دفاعی مبتنی جایگاه ویژه ای دارد و ‌به لحاظ اقتصادی رشد قابل توجهی پیدا کرده است.

 وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی در چهل سال گذشته مراحل مختلفی را طی کرده است، افزود: از ترورهای ناجوانمردانه، درگیری های شدید داخلی اوایل انقلاب و بعد دفاع مقدس که خوزستانی ها در صف اول آن قرار داشتند و بعد تحریم ها و ‌فشارهای مختلف باعث نشد که جایگاه جمهوری اسلامی تزلزل پیدا کند و اکنون که بلوغ و رشد جمهوری اسلامی از هر زمان درخشان تر شده، دشمنی ها نیز متناسب با آن افزون‌تر شده است.

 آذری جهرمی با بیان اینکه تحریم ها قطعا مشکلاتی را برای کشور ایجاد می کند که قبلا آن را تجربه کرده ایم، اظهار کرد: کلید عبور از همه موانع ومشکلات، همراهی و دلبستگی مردم به نظام اسلامی و امید داشتن به توسعه و پیشرفت است که باید از این امید و همراهی مردم مراقبت کنیم.

 وزیر جوان‌ کابینه دوازدهم با بیان اینکه باید به مردم صادقانه خدمت کرد، گفت: بنا نیست وقتی به مردم خدمت می کنیم مزد و امکانات و‌حق السهم بیشتری بگیریم چرا که اگر مردم‌ ببینند مسوولی تبعیض، رانت و فساد دارد باعث ایجاد یاس و‌ ناامیدی می شود.

عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به بحث نقد منصفانه، تصریح کرد: اگر به همان اندازه که به دیگران نقد می کنیم همان نقد را به خودمان نیز داشته باشیم، بقیه نیز اصلاح می شوند و به فضل الهی و با قاطعیت تهدیدات را با همراهی مردم پشت سر می گذاریم و جمهوری اسلامی در مقام رفیع تری قرار می گیرد و ‌به برکت ۱۰۰۱ شهید شهرستان بهبهان و همه شهدای خوزستان، دشمن ذلت جمهوری اسلامی را به گور ‌می برد.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه ۹۵ درصد مسیر اهواز به بهبهان تحت پوشش 3G و 4G  است، گفت: البته روستاهایی را دیدم که با مشکلات جدی ارتباطی روبرو بودند که ظرف چند هفته آینده مشکلات آنها رفع می شود.

وی به رفع مشکلات ارتباطی ۲۲۴ روستا در استان ‌خوزستان که بیشتر در مناطق صعب العبور و دور افتاده قرار دارند اشاره کرد و افزود: در روستاهای استان خوزستان مشکل جدی واگذاری تلفن ثابت داریم که مطابق برنامه ششم توسعه این مشکل رفع خواهند شد.

 

نظر شما