شناسهٔ خبر: 26819164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

امام جمعه قزوین:

با تخریب دولت‌ خدمات نظام زیر سؤال می‌رود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار معاون وزیر بهداشت و درمان گفت: تحول در حوزه بهداشت و درمان در طول انقلاب اسلامی بسیار گسترده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در دیدار با طاهر موهبتی معاون وزیر بهداشت و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بحمدالله تحولات و خدمات در حوزه بهداشت و درمان در طول انقلاب اسلامی بسیار گسترده و کاملاً محسوس است و از مسئولان برای نگاه ویژه‌ای که به این حوزه مهم و حیاتی دارند قدردانی می‌کنیم.

امام جمعه3

وی تحول در حوزه فرهنگ بهداشت و درمان را نیز تحول دیگر در این حوزه برشمرد و تصریح کرد: تحول در فرهنگ بهداشت و درمان بسیار چشم‌گیر است و شاهدیم رفتار پزشکان و پرستاران با بیماران و همراهان آنها هر روز دلسوزانه‌تر می‌شود.

امام جمعه قزوین افزایش دقت در حوزه پزشکی را تحول سوم در این عرصه برشمرد و ادامه داد: دقت پزشکان، پرستاران و به صورت کلی دقت در حوزه بهداشت و درمان محسوس است و این دستاوردهای ارزشمند نتیجه تلاش‌های شبانه روزی مسئولان و متولیان امر است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه با تأکید بر اینکه باید خدمات نظام با جدیت بیشتری اطلاع‌رسانی شود، ابراز کرد: اطلاع‌رسانی خدمات نظام در دولت‌های مختلف امری ضروری است و نباید در این حوزه کوتاهی صورت بگیرد.

وی در این خصوص ادامه داد: متأسفانه در برخی از دولت‌ها شاهد بودیم برای اینکه دولتی خود را توانمند جلوه دهد، اقدام به تخریب دولت قبلی کرده و آنها را ناتوان جلوه می‌دهد که این اقدام آسیب‌های فراوانی را به همراه داشته است.

آیت‌الله عابدینی افزود: دولت‌ها تنها به رییس جمهور و وزرا خلاصه نمی‌شوند بلکه بخش عظیمی از بدنه دولت در تمام دولت‌ها ثابت هستند و زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند اما با تخریب دولت‌ها خدمات نظام زیر سؤال می‌رود و به جامعه اینگونه القا می‌شود که نظام ناتوان است در حالی که خدمات گسترده‌ای در طول 40 سال صورت گرفته است.

نظر شما