شناسهٔ خبر: 26819055 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: نمی‌‌توانم به تنهایی هزینه مقابله با استخدام‌های بدون ضابطه را بدهم

R41452/P1377/S6,69/CT11

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه نمی‌‌توانم به تنهایی هزینه مقابله با استخدام‌های بدون ضابطه را بدهم، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید رویکرد تعامل و وحدت سردار قاسم سلیمانی را الگوی خود قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی محمد احمدی ظهر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: شورای اداری نباید شورای گزارش دهی باشد بلکه باید مسئله محور بوده به گونه‌ای که به روند توسعه و پیشرفت استان کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه در صورتی صحبت جدیدی در شورای اداری ارائه نمی‌شود هرچه زودتر باید این نشست پایان یابد تا مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران زودتر به محل کار رفته و به امورات مردمی رسیدگی کنند، عنوان کرد: کم کم باید رویه شورای اداری تغییر یابد و روند مسئله محوری را در دستور کار قرار دهیم.

احمدی ابراز کرد: بنیاد مستضعفان به دستور مقام معظم رهبری طرح محرومیت‌زدایی از شهرستان بهمئی را به عنوان پایلوت اجرایی کرده که هرگونه کم کاری و عدم همکاری از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی پذیرفتنی نیست وباید همکاری‌ها با جدیت دنبال شود.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا هرگونه آمار و اطلاعات برای وزارتخانه و یا سازمان مرکزی خود را با سازمان مدیریت و برنامه ریزی هماهنگ کنند، ادامه داد: تخصیص 43.5 درصدی اعتبارات جاری کم نظیر بوده و البته صرفه جویی با توجه به وضعیت موجود کشور باید برای مدیران یک اولویت باشد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیران باید درک عمیق و دقیقی از وضعیت موجود کشور داشته باشند و موتور اجرایی استان را با شرایط جدید کشور انطباق دهند.

احمدی با تاکید بر اینکه مدیران باید از انباشت مطالبات مردم جلوگیری کنند، بیان کرد: مدیر دلسوز زمان و وقت نمی‌شناسد و صبح که از  خانه بیرون می‌آید تا شب در محل کار مشغول فعالیت است و البته برای خنثی کردن تهدید‌های دشمن نظام به چنین مدیرانی نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه مدیری که انگیزه خدمت انقلابی ندارد و یا تحت تاثیر القائات رسانه‌ای دشمن قرار می‌گیرد خود از مسئولیتش باید کنار برود، تصریح کرد: البته این مسیر را پیگیری می‌کنیم و مدیر بی انگیزه را عزل می‌کنیم.

احمدی بیان کرد: 90 درصد مشکلات کنونی کشور به دلیل بی توجهی و عدم استیلای مدیران دستگاه‌های اجرایی است زیرا در صورت داشتن مدیر مسئله شناس ملت ظرفیت برطرف کردن مشکلات را دارند و نباید اجازه دهیم مسائل صنفی به سیاسی تبدیل شود.

وی خواستار پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی شد و اظهار داشت: با دیر امدن و زود رفتن مدیران مشکلی از مردم برطرف نمی‌شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید رویکرد تعامل و وحدت سردار قاسم سلیمانی را الگوی خود قرار دهند.

احمدی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت: مدیران باید با افتتاح پروژه‌های عمرانی و بیان دستاوردهای دولت و نظام جمهوری اسلامی بارقه‌های امید را در دل مردم زنده کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره اینکه به تنهایی جلوی چندین استخدام بدون ضابطه ایستادم، خاطرنشان کرد: به تنهایی نمی‌توانم جلوقانون گریزی بیستم زیرا قانون گریزی در این استان زیاد است و اگر  می‌خواهیم عزت این مردم بماند باید قانون را مدار عمل قرار دهیم.

انتهای پیام/ش

نظر شما