شناسهٔ خبر: 26818913 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس کمیته تبلیغات وامور بین الملل ستاد تبریز 2018 خبر داد :

برگزاری برنامه های متنوع ملی و بین الملل در ماه های باقیمانده 2018 توسط شهرداری تبریز

رئیس کمیته تبلیغات وامور بین الملل ستاد تبریز 2018 از برگزاری برنامه های متنوع ملی و بین الملل در ماههای باقیمانده 2018 توسط شهرداری تبریزخبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمیدی با اعلام این خبر   گفت: شهرداری تبریز طبق برنامه ریزی های انجام یافته و براساس بودجه اختصاصی  شورای اسلامی شهربرای تبریز 2018برنامه های متعدد ملی وبین المللی در ماههای باقیمانده 2018  بر گزار میکند.

رئیس کمیته تبلیغات وامور بین الملل تبریز 2018  افزود: تبریز 2018 یک رویداد فرهنگی است که در راستای آن شهرداری تبریز فراتر از تکلیف سازمانی  برنامه های متعدد فرهنگی و هنری را با محوریت معرفی تاریخ و فرهنگ تبریز برای ماههای باقیمانده 2018 در نظر گرفته است.

وی با اشاره به برنامه‌ های درنظر گرفته شده برای تبریز 2018، بیان کرد: برگزاری همایش شمس تبریزی ،برگزاری کنگره تبریز خواستگاه شاعران ،فستیوال غذای تبریز ،برگزاری هفته های فرهنگی  داخلی وخارجی ، برپایی نمایشگاه بزرگ «تبریز در گذر تاریخ»، از جمله برنامه‌هایی است که در میزبانی تبریز 2018 در ماههای آتی  برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد:  در فرصت باقیمانده از تبریز 2018 شهرداری تبریز برای آشنایی ارگان ها و سازمان های جهانی و مردم سایر کشورها  با این شهر و جاذبه های آن، برنامه های رادیویی وتلویزیونی و رسانه ای اعم از مکتوب یا دیجیتالی در فضای مجازی در داخل وخارج از کشور در راستای نیل به  اهداف آموزشی ومعرفی تبریز تهیه ودر اختیار نهادهای ذیربط ستاد ملی  قرار داده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: 160 برنامه تاکنون  در قالب جشنواره، همایش و اجلاس، سمپوزیم و هفته های فرهنگی و مسابقات ورزشی و نمایشگاه در سطح فراملی و بین کشورهای اسلامی با محوریت نقش گردشگری در توسعه شهرها در سال 2018 برگزار شده است.

وی با تاکید بر این‌که تبریز 2018 در ستاد ملی، یک رویداد فرهنگ محور است، بیان کرد: نمی‌توان طی دو سه سال در کالبد شهر تغییرات قابل توجهی ایجاد کرداز این‌رو باید توقعات مردم به این سمت جهت داده شود که در 2018، شهر تبریز را به عنوان شهری گردشگرپذیر و دارای یک‌سری امکانات و ظرفیت‌های گردشگری معرفی کنیم.

حجت الاسلام حمیدی با تاکید بر ضرورت همکاری نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی برای ارتقای جایگاه جهانی تبریز، ادامه داد: با اجرای برنامه های مختلف در سطح ملی و فراملی و مشارکت گسترده شهروندان تلاش می شود قابلیت های استان در رویداد تبریز 2018 به مردم دنیا معرفی شود.

 

نظر شما