شناسهٔ خبر: 26818581 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برج میلاد میزبان شب فرهنکی فارس است

شب فرهنکی فارس همزمان با بزرگداشت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) میهمان برج میلاد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصیب امیری مدیر کل میراث‌فرهنگی استان فارس اظهار کرد: همزمان با بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) فردا جمعه ۲۹ تیر ماه سال جاری از ساعت ۲۱ تا ۲۴ چهار سوق برج میلاد تهران میزبان شب فرهنگی فارس خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های شناخته شده و کمتر شناخته شده تاریخی، گردشگری، صنایع دستی، تنوع قومی و موضوع ثبت جهانی منظر باستانی ساسانیان حضور هنرمندان، صنعتگران و فعالان گردشگری استان در برج میلاد، فرصتی مناسب برای معرفی و نمایش این توانمندی‌ها است.

این مقام مسئول اضافه کرد: صنعت گردشگری برگ برنده توسعه اقتصادی استان است که باید از این فرصت‌ها برای پویایی و جذب حداکثری گردشگران و سرمایه گذاران استفاده کرد.

امیری گفت: بخشی از برنامه‌های اجرایی این شب فرهنگی شامل اجرای صلوات خاصه حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و حمل پرچم توسط خدام، معرفی داشته‌های فرهنگی، تاریخی و گردشگری با تاکید بر آثار جهانی شده منظر ساسانی فارس، برپایی سیاه چادر عشایر، برگزاری نمایشگاه تولیدات صنایع دستی و معرفی سوغات فارس، اجرای موسیقی سنتی-آیینی و دعوت از هنرمندان استان با همکاری شهرداری شیرازی و آستان مقدس احمدی و محمدی است.

انتهای پیام/ن

شب فرهنکی فارس در برج میلاد 

نظر شما