شناسهٔ خبر: 26818300 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اورمارس آب پاکی را روی دست بارسلونا ریخت: دی یونگ و ده لیخت را حتی با رقمی گزاف هم نمی‌فروشیم

مهدی آزادی

بارسا قید یکی از اولویت‌های نقل و انتقالاتی‌اش را می‌زند؟

صاحب‌خبر -

طرفداری - مارک اورمارس، مدیرورزشی آژاکس صراحتا اعلام کرد این باشگاه هیچ برنامه‌ای برای فروش ستارگانش در این تابستان ندارد.

آژاکس که همواره با تکیه بر آکادمی فوق العاده‌اش، ستارگان زیادی را به سطح اول فوتبال دنیا معرفی کرده و در سالیان اخیر یک باشگاه فروشنده بوده، این بار سیاست متفاوتی در پیش گرفته است. آژاکس پس از فروش جاستین کلایورت به رم با رقمی نه چندان زیاد، برچسب فروشی نیست روی ستارگان دیگرش از جمله فرنکی دی یونگ - که بارسا به شدت در پی جذبش است - و ماتیس ده لیخت - که از یوونتوس و بایرن مونیخ به عنوان مشتریان جدی‌اش یاد می‌شود - زده است.

به گزارش تلگراف، مارک اورمارس درباره آینده این بازیکنان می‌گوید:

فرنکی دی یونگ به بارسلونا؟ فرنکی فروشی نیست. این را به همه مشتریان و ایجنت او نیز گفته‌ام. ده لیخت؟ او هم اکنون فروشی نیست. بروید و سال بعد برگردید. طبیعتا انتقال داوینسون سانچز - به تاتنهام با 40 میلیون یورو - نشان داد که حفظ بازیکن چقدر می‌تواند دشوار باشد اما ما اکنون در موقعیتی قرار داریم که می گوییم: بچه‌ها، ما نمی‌فروشیم. آنها بازیکنانی 19-20 ساله هستند.

فرنکی دی یونگ، ماتیس ده لیخت و دانی فن ده بیک تا جایی که به ما مربوط می‌شود، فروشی نیستند. آنها را حتی با یک رقم گزاف هم نمی‌فروشیم. اجازه دهید آنها این فصل 40 بازی برای آژاکس انجام بدهند و سال بعد برگردید. سال بعد با یک رقم مناسب می‌توانیم مذاکره کنیم.

نظر شما