شناسهٔ خبر: 26818183 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه درمیان خبر داد:

بهره مندی ۵ هزار نفر از روستائیان درمیان از خدمات گروه های جهادی

درمیان-فرمانده سپاه شهرستان درمیان از اعزام دو گروه جهادی به مناطق محروم این شهرستان در تابستان امسال خبر داد و گفت: پنج هزار نفر از خدمات این گروه ها بهره مند می شوند.

صاحب‌خبر -

سرگرد محمدفاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ایام تابستان امسال دو گروه جهادی به روستاها و مناطق محروم شهرستان درمیان اعزام می شوند.

وی افزود: پنج هزار نفر از از روستائیان شهرستان از خدمات این گروه ها در زمینه های آموزشی، عمرانی، خدماتی، بهداشتی و پزشکی برخوردار می شوند.

فرمانده سپاه درمیان تصریح کرد: گروه جهادی فاطمه الزهرا با بیش از ۱۰۰ نفر بیشتر در حوزه پزشکی و دندانپزشکی در روستاهای محروم بخش مرکزی شهرستان مستقر خواهند شد و بیش از  دو هزار نفر از خدمات پزشکی، عمرانی و آموزشی رایگان در روستاهای حاجی عطا، کلاته نظر و حومه بهره مند خواهند شد.

فاطمی نسب خاطرنشان کرد: گروه جهادی دیگر با بیش از ۳۰ نفر در حوزه های مختلف نظیر آموزشی، اشتغال، عمرانی و فرهنگی جمعیت سه هزار نفری منطقه روستاهای تخته جان و حومه را پشتیبانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی یک راهبرد اساسی در مقابله با تحریم ها و جنگ اقتصادی دشمن است، گفت: حضور جوانان بسیجی در روستاها و مناطق دور افتاده روحیه ایثار، فداکاری، کار، تلاش و احساس پویایی و امیدواری به آینده را در جامعه احیا می کند.

فرمانده سپاه درمیان از استقرار ۲۶ گروه در روستاهای مختلف شهرستان خبر داد و یادآور شد: همچنین ۳۰۰ نفر از دانش آموزان شهرستان برای حضور در طرح هجرت دانش آموزی با هدف رنگ آمیزی و تعمیر مداری و کمک به بحث های عمرانی مدارس ثبت نام کرده اند.

نظر شما