شناسهٔ خبر: 26817998 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مقام دولتی که در پوشش مبدل مردم را کتک می زند! +فیلم

در پی تظاهرات اخیر مردم فرانسه و درگیری آنها با ماموران امنیتی، یک مقام دولتی با پوششی مبدل اقدام به مقابله با یک معترض کرد.

صاحب‌خبر -

مقام دولتی که در لباس مبدل مردم را کتک زد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به دنبال ناآرامی های اخیر در فرانسه و درگیری معترضان، به تازگی ویدئویی در برخی رسانه‌ها از جمله اسپوتنیک منتشر شده که پس از بازبینی های چندباره آن نکته ای قابل تامل در آن کشف شده است.

در این فیلم شخصی ناشناس که صورت خود را با نقاب ایمنی مخصوص مأموران پلیس پوشانده بود، همراه آنها به سمت یکی از معرتضان در میدان کونترسکاپ رفت و او را مورد ضرب  و شتم قرار داد.

طبق گزارش اسپوتنیک، پاتریک استرودو رئیس دفتر امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه نیز درباره هویت شخص ناشناس اعتراف کرده و او کسی جز آلکساندر بنال مشاور ماکرون نبوده که یکی از معرتضان در تظاهرات اوایل ماه می را کتک زده است.

گفتنی است رئیس جمهور فرانسه پس از این حادثه مشاور خود را به مدت دو هفته از مقامش عزل کرده بود و اکنون این شخص مسئولیت تامین امنیت مراسم در کاخ الیزه است.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6603424/8337575?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید:همسر ترامپ هنگام دیدار با کدام سیاستمدار تحت‌ تاثیر قرار گرفت؟ +فیلم

انتهای پیام/

نظر شما