شناسهٔ خبر: 26817852 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار قزوین:

قهرمانان ورزشی موجب تقویت غرور ملی هستند

قزوین- استاندار قزوین گفت: قهرمانان ملی موجب انسجام و همبستگی و تقویت غرور ملی می شوند و باید قدردان آنها باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین روز پنجشنبه با قهرمانان رقابت های جهانی ووشو و کاراته آسیا دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار محمد مهدی رضایی دارنده مدال طلای رقابت های ووشو قهرمانی نوجوانان جهان در برزیل، بهمن عسگری، علی اصغر آسیابری و امیر رضا میرزایی قهرمانان پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در اردن حضور داشتند.

زاهدی در این دیدار گفت: همه باید قدردان ورزشکارانی باشیم که پرچم ایران را در میادین ورزشی به اهتزاز در می آورند.

وی اضافه کرد: قهرمانان ورزشی  با اهتزاز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی و جهانی غرور ملی، انسجام و همبستگی را ارتقاء می بخشند و نشاط جامعه را بالا می برند و باید قدردان آنها باشیم.

استاندار قزوین گفت: قهرمانان ورزشی با کسب مدال های رنگارنگ موجب شادی ملت می شوند و پیروزی قهرمانان در میادین مختلف ورزشی به تقویت غرور ملی و ایجاد امید کمک می کند.

زاهدی یادآورشد: خوشبختانه در اقصی نقاط کشور حتی روستاها و بخشها استعدادهای ورزشی زیادی داریم که اگر شناسایی شوند می توانند به افتخارآفرینی کمک کنند.

وی افزود: قزوین در کنار ظرفیت های اقتصادی در عرصه ورزش نیز  جایگاه مناسبی داد که با استعدادیابی و شناسایی این ظرفیتها برای شکوفایی آن باید اقدام کنید.

استاندار قزوین اظهار داشت: موفقیت های بزرگ ورزشکاران استان را به مسئولین و روسای هیئت های ورزشی استان، جامعه ورزش و خانواده
قهرمانان افتخارآفرین تبریک می گوییم و امیدواریم این موفقیتها تداوم داشته باشد.

نظر شما