شناسهٔ خبر: 26817578 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تهران| شهدا و ایثارگران نمادهای بی‌بدیل مقاومت و شهادت در کشور هستند

R7840/P1357/S6,60/CT11

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: بی‌شک امروز شهدا، جانبازان و ایثارگران نمادهای بی‌بدیل ایثار، مقاومت و شهادت در کشور هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، محمد مخبر ظهر امروز بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار و عیادت با خانواده شهیدان "ستاری"، "میثم نجفی" و "مرتضی امیرحسن" با بیان اینکه شهادت در راه عقاید و دفاع از میهن یک افتخار بزرگ است و نصیب هر کسی نمی‌شود اظهار داشت: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه‌آفرینی شهیدان و ایثارگران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.

وی با بیان اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه ترویج داده شود تصریح کرد: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس نشان‌دهنده پایبندی آنان به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) افزود: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

مخبر تأکید کرد: همه ما نسبت به خانواده‌هایی که برای دفاع از دین و وطن خود فداکاری و ایثار کرده و در این راه رنج و سختی‌های فراوانی را تحمل کرده‌اند وظیفه داریم و مسئول هستیم که بی‌شک امروز شهدا، جانبازان و ایثارگران نمادهای بی‌بدیل ایثار، مقاومت و شهادت در کشور هستند و باید از رشادت‌های آن‌ها تشکر کرد، هرچند بیشترین سختی را خانواده‌های آن‌ها متحمل می‌شوند که قطعاٌ اجر آن‌ها در پیشگاه خداوند کمتر از خود فداکاری نیست.

گفتنی است در پایان دکتر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  هدایای تبرک شده مقام معظم رهبری را تقدیم خانواده شهدا کرد.

انتهای پیام/ح

نظر شما