شناسهٔ خبر: 26816588 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پرز به شایعات دامن زد: ترکیب رئال مادرید با بازیکنان شگفت انگیزی تقویت خواهد شد

مهدی آزادی

حرف‌های پرز به شایعات کاملا قوت بخشید. احتمالا باید شاهد یک پروژه کهکشانی دیگر باشیم.

صاحب‌خبر -

طرفداری - فلورنتینو پرز، رئيس رئال مادرید اعتراف کرد که ترکیب این تیم به زودی با بازیکنانی معرکه تقویت خواهد شد.

کهکشانی‌ها پس از سه قهرمانی متوالی در اروپا، تابستان عجیبی را سپری می‌کنند. زیدان به طور ناگهانی استعفا داد تا لوپتگی در یک پروسه جنجالی و مملو از حواشی هدایت تیم را بر عهده بگیرد. تغییر بزرگ اما در راه بود. کریستیانو رونالدو که روابطش با رئيس باشگاه تیره و تار شده بود، تهدیدش را عملی کرد و راهی یوونتوس شد تا بهترین بازیکن سالیان اخیر سفیدپوشان دیگر جایی در برنابئو نداشته باشد.

به گزارش مارکا، فلورنتینو پرز در مراسم معارفه آلوارو ادریوزولا درباره نقل و انتقالات گفت:

هیچ کس باور نمی‌کرد که ما یک بار دیگر قهرمان اروپا خواهیم شد. ما تنها باشگاهی هستیم که در یک سال می‌تواند در فوتبال و بسکتبال قهرمان اروپا شود. یکی از بهترین مقاطع تاریخ باشگاه را تجربه می‌کنیم. در عین حال یک ثبات و قدرت بی نظیر در مجموعه باشگاه داریم. با عصر اسطوره‌ها رو به رو می‌شویم و به همین خاطر است که چالش وفادار ماندن به هویت و جاه طلبی‌مان پیش رویمان قرار دارد.

این موفقیت‌ها به لطف ارزش‌های باشگاه و روحیه تیم به دست آمده است. از سطح خواسته‌هایمان باخبریم. ما رئال مادرید هستیم و همیشه بیشتر می‌خواهیم. هر جامی، گام نخست برای جام بعدی است. ترکیب فوق العاده‌ای داریم که قرار است با بازیکنان شگفت انگیزی تقویت شود. ادریوزولا را باشگاه‌های بزرگی می‌خواستند اما او در اینکه می‌خواهد برای کدام تیم بازی کند، کاملا شفاف بود. به پرتوقع ترین باشگاه دنیا خوش آمدی آلوارو!

نظر شما