شناسهٔ خبر: 26816550 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افزایش کشف ۴ میلیاردی در حوزه کالای قاچاق در ایلام

R7718/P1377/S6,52/CT11

فرمانده انتظامی استان ایلام از افزایش کشف ۴ میلیاردی در حوزه کالای قاچاق در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سردار نورعلی یاری  پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: خدمات نیروی انتظامی در ابعاد مختلفی به مردم نشان از حضور سازمانی قانونمدار  و خدمتگزار است که شاخصه آن مدافع اسلام و انقلاب اسلامی و پیروی از امر ولایت با اعتقاد راسخ به امنیت برای مردم و از آن مردم است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار برای افکار عمومی و نماد مردم سالاری دینی در داخل و جلوه اقتدار ملی در حوزه بین المللی است.

یاری به سه شاخص مهم جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیت ملی پرداخت و خاطر نشان کرد: اعتراف تمام سیاستمداران و شخصیت‌های مطرح جهان به هوشمندی و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، وحدت و اتحاد و ایستادگی مردم ایران در رهروی از امر ولایت و پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی، توان و قدرت و اقتدار نیروهای مسلح این سه شاخص قدرت در جهان برای ایران و اقتدار ملی آن است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران بیان کرد :  ولایت امر فقیه و حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری و وحدت و اتحاد مردم در رهروی از راه ولایت و اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح وجود دارد نظام سلطه را توان مقابله با ایران نیست.

وی جنگ تمام عیار دشمن بر علیه جمهوری اسلامی ایران را یاد آور و تصریح کرد: امروز نظام سلطه با تمام توان در بعد اقتصادی به جنگ آمده است و علاوه بر جنگ اقتصادی جنگ نرم خود را نیز از گذشته آغاز کرده است و شرط غلبه بر دشمن استفاده از توان بی‌نظیر اصحاب قلم و اندیشه برای امید آفرینی و تولید محتوی در مقابل دشمن است.

فرمانده انتظامی استان ایلام به وقایع اخیر اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با شناخت نوع مطالبه مردم مرز بین اغتشاش گران و مردم را مشخص و به رغم تحمل آسیب‌هابرای نیروی‌های خود اجازه نداد به مردم بزرگوار ایران اسلامی ضربه‌ای وارد و با احساس مسئولیت اجتماعی مسائل را مدیریت و ختم به خیر کرد.

یاری سپس به قسمتی از عملکرد فرماندهی انتظامی استان ایلام اشاره و خاطر نشان کرد: تنظیم سند راهبردی و عملیاتی و ابلاغ تا سطح پاسگاه، افزایش کشف 4 میلیاردی در حوزه کالای قاچاق، کاهش تصادفات به میزان 40 درصد و دستگیری قاتلان فراری سنوات گذشته‌ و اقدامات عملیاتی و طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان ایلام و از همه مهم‌تر امنیت پایدار در بیشترین طول مرز با کشور عراق از افتخارات فرماندهی انتظامی استان ایلام و پرسنل تحت امر است.

فرماندهی انتطامی استان ایلام در پایان از شهروندان ایلامی خواست و گفت: شما پلیس ما باشید و انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه 147 با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام/ش

نظر شما