شناسهٔ خبر: 26816492 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز کلاس های فرهنگی و هنری طرح اوقات فراغت در لاهیجان

کلاس های فرهنگی و هنری طرح اوقات فراغت دراداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت: باپایان یافتن ثبت نام، کلاس‌های فرهنگی و هنری طرح اوقات فراغت این اداره برای رده‌های سنی مختلف آغاز شده است.
وی افزود: با بهره مندی از توانمندی‌های هنرمندان با سابقه در عرصه‌های مختلف، کلاس‌های بازیگری تئاتر (برای سه مقطع سنی کودک، نوجوان و بزرگسال)، کلاس داستانویسی، شاهنامه خوانی، کارگاه وزن و عروض، کلاس‌های عکاسی، تصویربرداری، تدوین، فیلمسازی و فیلمنامه نویسی را به شکل تخصصی آغاز کرده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت: در طرح اوقات فراغت علاوه بر کلاس‌هایی که در محل اداره برگزار می‌شود کلاس‌های موسیقی، خوشنویسی، نقاشی و گرافیک نیز در آموزشگاه‌های دارای مجوز این اداره برگزار می‌شود.
نگار نادری افزود: با همکاری آموزشگاه‌های آزاد هنری و انجمن‌های فعال تخفیف ١٥ تا ٢٠ درصدی را برای کلاس‌های تابستانی درنظر گرفته شده است و علاقمندان زیادی با بهره مندی از این تخفیف در این کلاس‌ها ثبت نام کرده اند.
وی گفت:این اداره برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، علاوه بر برپایی کلاس‌ها فعالیت‌های دیگری از جمله مسابقه نقاشی، تولید نمایش و فیلم، برپایی نمایشگاه از کار‌های هنرجویان، جشن نقاشی، کتابخوانی را دربرنامه‌های خود دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان تصریح کرد: دومین جشنواره طراحی و نقاشی آموزشگاه‌های آزاد هنری لاهیجان با عنوان " تابستان رنگی"در تابستان امسال نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ق

برگزاری کلاس های طرح اوقات فراغت درلاهیجان

برچسب‌ها:

نظر شما