شناسهٔ خبر: 26816353 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

نماینده مردم اصفهان در مجلس؛

فولادگر: آب شرب اصفهان در مضیقه است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: آب شرب اصفهان در مضیقه است و اگر بارش های اردیبهشت نبود اکنون بحران خرمشهر را در اصفهان می دیدید، البته این شرایط بد فعلا در اصفهان به تعویق افتاده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، حمیدرضا فولادگر در مراسم افتتاحیه کشتارگاه صنعتی مجتمع زنجیره ای طیور اسپادانا، اظهار کرد: تکمیل زنجیره ارزش صنایع غذایی از سیاست های اقتصاد مقاومتی است و امنیت غذا مستلزم تکمیل زنجیره ارزش است.

وی ادامه داد: اول مجلس نهم، بحث تفکیک وظایف مربوط به جهاد کشاورزی بود و امروز نیز درست است که در بحث کالای ایرانی سامانه را با صنعت و معدن گذاشتیم، اما جهاد کشاورزی وظایف را در حوزه های خود دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اشتغال در شرق اصفهان، افزود: افتتاح چنین پروژه های برای اشتغال مردم این منطقه بسیار خوب است.

وی در خصوص استاندارد حلال، اظهار کرد: این بحث از مالزی شروع شد و ایران نیز پیش رفت و استاندارد سازی را انجام داد و عربستان علی رغم اینکه مخالف بود، اما او هم تابع ایران شد و تمام کارهای استانداردسازی را جمهوری اسلامی انجام داد و سازمان استاندارد نیز نماینده شد و غذا و دارو و دامپزشکی نیز باید در حوزه خودشان استاندارد را انجام دهند.

فولادگر ادامه داد: چهار میلیون مترمکعب آب برای باغات چهارمحال در نظر گرفته شده و ۲.۵ میلیون مترمکعب برای باغات اصفهان است و در حال حاضر۵۰ میلیون مترمکعب آب خارج از برنامه از سد خارج می‌شود.

وی اضافه کرد: متاسفانه بخشی از برداشت های غیرمجاز دیده نشده است وزیر کشاورزی نیز اصفهانی است، اما تصمیمات را محلی نمی‌گیرند و گاهی حق اصفهان ضایع می شود و به جرات می توان گفت ظلمی که به کشاورزان اصفهان شده در طول تاریخ چنین چیزی در کشور دیده نشده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: آب شرب اصفهان در مضیقه است و اگر بارش‌های اردیبهشت نبود اکنون بحران خرمشهر را در اصفهان می‌دیدید، البته این شرایط بد فعلا در اصفهان به تعویق افتاده است.

وی افزود: در خصوص آب اصفهان مصوبه هایی وجود دارد و تصمیم دولت نیز است، اما چهار نفر جلوی قانون ایستاده اند اگر حاکمیت نتواند مصوبه های خود را اجرایی کند دیگر چه توقعی است که مردم به ما اعتماد کنند.

نظر شما