شناسهٔ خبر: 26816005 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تکذیب فروش ستاره ایرانی توسط سرمربی

بورچنال: قدوس همچنان کاپیتان اوسترسوند است

بعد از این که رسانه های سوئدی و فرانسوی از پیشرفت فوق العاده روند مذاکرات انتقال ستاره ایرانی به بوردو خبر دادند سرمربی اوسترسوند این اخبار را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس از جمله بازیکنانی است که این روزها خبرهای متفاوتی پیرامون انتقال به باشگاه های بزرگ اروپایی نقل می شود از جمله این که ستاره دو ملیتی ایران در آستانه انتقال به لاشامپیونه و پوشیدن پیراهن بوردو فرانسه است تا جای مالکوم وینگر برزیلی این باشگاه که در مسیر انتقال به یکی از باشگاه های فولام و اورتون قرار دارد را پر کند.


در واکنش به این اخبار و گمانه زنی ها سرمربی اوسترسوند یک بار دیگر در مقام تکذیب شایعات برآمد و مدعی شد هیچ اتفاق جدید در راه فروش کاپیتان ایرانی اوسترسوند رقم نخورده است و این بازیکن همچنان در رقابت های لیگ سوئد به میدان خواهد رفت.


یان بونچال سرمربی جدید اوسترسوند که جایگزین گراهام پوتر شده است پیرامون انتقال ستاره ایرانی گفت:« سامان بازیکن فوق العاده ای است و من این واقعیت را قبل از اضافه شدن او به تیم بعد از جام جهانی می دانستم و خوشحالم که چنین بازیکنی را در اختیار دارم. برخلاف اخباری که پیرامون فروش او نقل محافل شده من هیچ خبر جدیدی نشنیده ام و همچنان به عنوان کاپیتان تیم روی قدوس برای ادامه فصل حساب می کنم».


به این ترتیب سامان قدوس نامش در فهرست 18 نفره اوسترسوند برای بازی با تله بورگ در هفته چهاردهم لیگ سوئد قرار گرفته تا انتقال این بازیکن به باشگاهی بزرگ تر همچنان به یکی از سوژه های جنجالی تبدیل شود گرچه باید انتقال او به عنوان اولین ایرانی به لاشامپیونه را جدی تر از هر زمان دانست.

نظر شما