شناسهٔ خبر: 26815898 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

وزیر بهداشت:

بیمارستان قرچک از بیمارستان‌های خصوصی مجهزتر است

وزیر بهداشت گفت: ما در وزارت بهداشت مصمم‌تر از همیشه هستیم و شریکان ما کمک حال ما هستند و نهایت تلاش را می‌کنیم تا زحمتی بیش از گذشته برای مردم ایجاد نشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از شبکه خبری تهران نیوز، قاضی‌زاده هاشمی ، وزیر بهداشت پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک اظهار داشت: بیمارستان شهید ستاری اگر چه دولتی می‌باشد ولی از خیلی از بیمارستان‌های خصوصی مجهزتر است.

هاشمی افزود: مهم‌ترین افتخار جمهوری اسلامی کمک به نیازمندان و دستگیری از محرومان است. این قشر جزو ولی‌نعمتان جمهوری اسلامی هستند و به‌ویژه در این ایام که مشکلاتی وجود خواهد داشت، باید حواسمان باشد.

وی اذعان کرئد: ما در وزارت بهداشت مصمم‌تر از همیشه هستیم و شریکان ما کمک حال ما هستند و نهایت تلاش را می‌کنیم تا زحمتی بیش از گذشته برای مردم ایجاد نشود.

او  توجه به نقاط کم برخوردار را از وظایف مهم مسئولان دانست و گفت: ما در استان تهران مناطقی داریم که محروم‌تر از بخش‌های مرزی ما هستند. مسئول بیمارستان ما در شهرستان ورامین مسئول بیمارستانی می‌باشد که در مرز میرجاوه قرار دارد. هر دوی ما تفاهم نظر داشتیم که وضع بیمارستان میرجاوه بسیار بهتر از بیمارستان ورامین است.

وزیر بهداشت اعلام کرد: امیدوارم این بیمارستان هم بتواند در سال‌های آینده با کمک دولت و ستاد بتواند ارتقاء پیدا کند و خدمات مورد نیاز مردم را ارائه دهد. در شهرهای قدس، ملارد، بهارستان، پرند، بومهن، شهریار یا تخت بیمارستانی نداریم یا اگر داریم تعدادشان خیلی کم است.

هاشمی یادآور شد: امروز خوشحالیم که در اکثر این شهرها بیمارستان در حال ساخت است. ما هم از روند پیشرفت آن‌ها رضایت نداریم اما مردم می‌بینند که تمام تلاشمان را به کار بسته‌ایم و امیدواریم که تا پایان دولت دوازدهم این بیمارستان‌ها افتتاح شوند.

انتهای پیام/

نظر شما