شناسهٔ خبر: 26815379 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

ناگفته‌های جذاب هکر پیج «مریم رجوی»

صفحه مریم رجوی را که زدم حس می‌کردم این اتفاقات بیفتد و تماس و پیام‌های مشکوکی برای من ارسال شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری دانشجو: صفحه مریم رجوی را که زدم حس می‌کردم این اتفاقات بیفتد و تماس و پیام‌های مشکوکی برای من ارسال شد.

۷ تیر ۱۳۶۰ بر اثر انفجار یک بمب نیرومند در مقر حزب جمهوری اسلامی در تهران، آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام خمینی به شهادت رسیدند؛ آیت‌الله سیدمحمد حسینی بهشتی، رییس وقت دیوان عالی کشور و بیش از ۷۰ نفر از مقامات و چهره‌های برجسته سیاسی از جمله چهار وزیر، چند معاون وزیر، ۲۷ نماینده مجلس و جمعی از اعضای حزب جمهوری اسلامی در جریان انفجار مقر اصلی این حزب به شهادت رسیدند.

این حادثه توسط گروهک تروریستی سازمان مجاهدین خلق (سمخا) رخ داد.

آمار کشتار مردم بی گناه ایران در دهه اول انقلاب توسط تروریست‌های مجاهدین خلق، به ۱۷۰۰۰ (هفده هزار) نفر می‌رسد. این گروهک تروریستی مسئول به شهادت رسیدن نیرو‌های خدومی از این نظام مانند شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، طالقانی، دستغیب، مدنی، صیادشیرازی و... است.

در آن زمان حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس فعلی تولیت آستان قدس رضوی، مسئول رسیدگی به پرونده مسببان قتل عام ۱۷۰۰۰ ایرانی شد.

پرده دوم؛ مسیح علینژاد کیست؟! معصومه علی‎نژاد قمی، معروف به مسیح علی‎نژاد در سال ۱۳۵۵ در بابل متولد شد. او روزنامه‎نگاری را از سال ۱۳۷۸ با روزنامه همبستگی آغاز کرد و بعد از آن با ایلنا همکاری کرد. از او در روزنامه‎های شرق، بهار، وقایع اتفاقیه، هم‎میهن و اعتماد ملی نیز نوشته‎هایی منتشر شده است.

اقدام ‫‏مسیح علی نژاد برای دزدی اسناد محرمانه مجلس شورای اسلامی (دوره هفتم مجلس که باعث اخراجش از مجلس شد) هنگامی که خبرنگار ایلنا بود علی‌نژاد را طعمه خوبی برای سرویس جاسوسی انگلیس قرار داد تا از وی جاسوسی خوب تربیت کند، لذا از همان زمان بود که وی به دام MI۶ افتاد و الحق مورد مناسبی برای این سرویس جاسوسی برای فعالیت علیه ‫‏ایران بود.

علینژاد پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم و با فراخوان رسانه‌های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی، مانند صدای آمریکا، رادیو فردا، بی‎بی‎سی، گویانیوز، روز نت، رادیو زمانه و... از ایران فرار می‌کند و فعالیت‌های خود را علنی و به تشکیل کمپین‌های ضد دینی و توهین به شعائر اسلامی می‌پردازد.

فرمان امام خامنه‌ای درباره کار کردن به شکل «آتش به اختیار»

رهبر انقلاب در دیدار رمضانی با دانشجویان، آن‌ها را به تلاش جدی و همه‌جانبه برای غلبه دادن گفتمان انقلاب در دانشگاه توصیه نمودند. ایشان در ضمن این بحث فرمودند: «من به همه‌ی آن هسته‌های فکری و عملیِ جهادی، فکری، فرهنگی در سرتاسر کشور مرتّباً میگویم: هرکدام کار کنید؛ مستقل و به‌قول میدان جنگ، آتش‌به‌اختیار.»

چندی پیش خبری در فضای مجازی مانند بمب صدا کرد و آن هک شدن صفحه اینستاگرام مریم رجوی، سرکرده گروهک منافقین بود. این خبر انقدر مهم بود و آنقدر برای منافقین تکان دهنده و سخت آمد که تقریباً تمامی فعالان فضای مجازی به آن اشاره کرده و از آن به عنوان خبر خوش برای تمامی مردم ایران یاد کردند.

آرمین راد، جوانی ۲۸ ساله است که با استعانت طلبیدن از ائمه اطهار و به خصوص سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و با اطاعت از فرمان آتش به اختیار امام خامنه‌ای دست به هک این صفحه زد.

در ادامه مشروح مصاحبه با آرمین راد را مشاده می‌کنید.

تا به حال به خاطر کار‌هایی که انجام می‌دهید از جایی حمایت می‌شوید؟

من نیاز به هیچ هزینه‌ای ندارم. بار‌ها گفتم به خون پاک سیدشهدا قسم من یک هزار تومانی بابت هزینه‌هایی که انجام دادم از هیچ سازمانی نگرفتم و نخواهم گرفت. زمانی بود که من بیماری چشمی داشتم به اندازه‌ای که چشم‌های من به حد کوری رسیده بود. از امام حسین خواستم که چشمان مرا به من بازگرداند و من شفا گرفته دست توانای سیدالشهدا هستم.

آن موقع بود که راهم را عوض کردم. قبل از این من خیلی بی تفاوت بودم. یک حاج آقایی دو سال پیش یه من گفت: آرمین تو استعداد فعالیت در فضای مجازی را داری و می‌توانی با کسانی که به امام حسین و شیعیان توهین می‌کنند برخورد کنی. اول از انجام کار امتنا کردم، اما یک خواب سرنوشت من راعوض کرد. یک شب خواب دیدم مرده بودم. خیلی تشنه بودم و هرقدر درخواست آب می‌کردم، به من آبی نمی‌دادند. یک نفر گفت: مگر تو در دنیا کمک ما کردی که اینجا به تو آب بدهیم؟

صبح آن روز که بیدار شدم با همان حاج آقا که پیشنهاد فعالیت در فضای مجازی را به من داده بود تماس گرفتم و خواب شب قبلم را برای ایشان تعریف کردم و بعد از آن هر دوی ما شروع به گریه کردیم. من همان جا عهد بستم و گفتم یا امام حسین من از این لحظه هر استعداد و تخصصی که دارم در راه شما و فضای مجازی استفاده می‌کنم و تاکنون بیش از سه هزار صفحه هتاک به اهل بیت و شیعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در اینستاگرام بستم.

از هک کردن صفحه مریم رجوی برای ما بگو و اینکه اتفاقی برای تو پیش نیامد؟

صفحه مریم رجوی را که زدم حس می‌کردم این اتفاقات بیفتد و تماس و پیام‌های مشکوکی برای من ارسال شد. آن‌ها میلیون‌ها دلار خرج می‌کنند که مسیح علی نژاد شب شهادت امام صادق کلیپ هتاکانه منتشر کند. من تمام پیچ‌هایی که این کلیپ را منتشر کردند را زدم.

از جایی پیشنهاد کار به شما شده است؟

دوست ندارم برای جایی کار کنم دوست دارم خودم باشم برای کشور و دینم تک و تنها کار کنم. خیلی از سازمان‌ها دوست دارند برایشان کار کنم، ولی واقعا همان چیزی که اکثر ارگان‌ها می‌خواهند را انجام می‌دهیم، ولی دوست نداریم سازمان یافته باشم. من هکر کلاه سفید هستم اگر مردم نقص امنیتی داشته باشند مثل هکر‌های کلاه مشکی به آن‌ها ضربه نمی‌زنم یا اطلاعاتشان را فاش نمی‌کنم. هکر‌های کلاه سفید وظایفی دارند که آن هم کمک به مردم است.

آیا از خارجصفحه سلطنت طلبان را هم زده بودی. درست است؟ از کشور هم پیشنهاد کار داشته‌اید؟

از خارج از کشور خیلی پیشنهاد داشتم از همان کسانی که چشم به این آب و خاک دارند خیلی پیشنهاد داشتم پیشنهاد با هزینه‌های بالا. شاهین نجفی از من خواست در آلمان در کنارش باشم. من جواب گفتم انقدر بدبخت نشدم که بیایم در جوار تو باشم.

از هک صفحه عرب اسپرت برای ما بگویید و اتفاقات پیرامونی که در آن موضوع پیش آمد.

هک پیج عرب اسپورت را شش ماه کار کردم تا توانستم بگیرم. پیجی با یک میلیون دنبال کننده. آن‌ها پرچم مقدس ایران را آتش زدند. من خیلی به غیرتم برخورد می‌دانستم که این خبر هم در دنیا صدا می‌کند. صفحه آن‌ها را گرفتم پرچم ایران را در آن زدم و نوشتم که هیچ وقت برای ایران و ایرانی شاخ نشوید یا علی. هنوز نزدیک سه ماه از این داستان گذشته با خرج کردن میلیون‌ها دلار و هکر‌های روسی و چینی نتوانستند صفحه را از دست من خارج کنند. استوری جنجالی گذاشتم با این موضوع که ما لر‌ها با کسی شوخی نداریم. به آن‌ها گفتم تلاش شما با پرداخت میلیون‌ها دلار به هکر‌های مختلف روسی برای پس گرفتن پیج تان بی فایده است، از ورزشکاران ایرانی عذرخواهی کنید که پیجتان را باز کنم.

 

من صفحه سلطنت طلبان را با ۴۰۰ هزار دنبال کننده را زدم. در روز عاشورا آیینی به نام گل مالی در بین لر‌ها وجود دارد. آن‌ها با تمسخر این آیین به سیدالشهدا و تمامی قوم لر توهین کردند. آن صفحه را با اینکه امنیت بالایی داشت، در ۵ هک کردم. اول زیارت عاشورا را در پیج گذاشتم. در پست بعد گفتم من یک لر هستم. دشمنان این آب و خاک بدانند کشور و انقلاب ما جوان‌هایی دارد هر چند تیپ ما به حزب اللهی‌ها نخورد، اما ما پشت انقلاب و نظام هستیم.

اگر می‌خواستی با سازمان کار کنی، با کدام سازمان کار می‌کردی؟

دوست دارم با سپاه هم همکاری کنم، خیلی سپاه را دوست دارم.

نظر شما درباره هکر‌های ایرانی چیست؟

اگر یادتان باشد یک بار رادیوی اسرائیل توسط بچه شیعه‌ها هک شد و در آن اذان پخش شد. واقعا ما ایرانی‌ها خودمان را دست کم گرفته ایم، ما خیلی قدرت داریم. ایران هکر‌هایی دارد که هیچ جای دنیا ندارد حتی این هکر‌ها در امریکا هم پیدا نمی‌شوند. ترامپ خیلی از هکر‌های ایرانی می‌ترسد و تنها ترس اصلی ترامپ از هکر‌های ایرانی است. اکثر مجله‌های هکری و اکثر سایت‌ها نوشتند همیشه از هکر‌های ایرانی می‌ترسند. اگر شرکت اینستا تیک وریفای را مد نمی‌کرد الان ترامپ صفحه‌ای در اینستا نداشت.

مکتب عاشورا در کار‌ها و حرکت خود را تا چه اندازه‌ای می‌بینید؟

انی سلمن لمن سالمکم شعار زندگی من بوده و درس از مکتب عاشورا گرفته ام. یک روز با یک مسیحی در مورد روز عاشورا صحبت می‌کردم. برای او توضیح می‌دادم که بر سر امام ما چه آوردند و قرار بود او شیعه شود. این خاطره بد هیچ وقت از یاد من نمی‌رود. من او را راهنمایی کردم. آن مسیحی تحقیق کرده بود و اولین چیزی که با سرچ زدن شیعه دیده بود سایت‌های قمه زنی بالا آمده بودند و من ناراحت شدم از این که چرا باید ما در دنیا با این که همه شیعه هستیم همه دوستمان دارند، این همه دلمان پاک است، چرا باید این طوری به عنوان تروریست معرفی شویم؟

از ارادت خود به امام خامنه‌ای گفته بودید. آیا مورد خاصی در این باره هست که برای ما بگویید؟

یک روز به حاج آقا بی‌آزار تهرانی گفتم «حضرت آقا خیلی مظلوم هستند، خیلی قلبشان را می‌شکنند من نمی‌توانم به چشم ببینم رهبر این مملکت که واقعا مدیونش هستیم اینقدر مظلوم باشد اینقدر در مجازی به ایشان بی‌احترامی کنند، ببینم کاری بتوانم بکنم و نکنم». واقعا حضرت آقا را خیلی دوست دارم. تنها درخواستم از مسئولین کشور بابت کار‌هایی که کردم فقط این است که حضرت آقا را یک روز از نزدیک زیارت کنم. خیلی دوستشان دارم، حضرت آقا عشق و الگوی زندگی من هستند. بعد از سید الشهدا و بعد از مکتب عاشورا من از حضرت آقا خیلی درس گرفتم تا پای جانم هم پای ایشان هستم.

گفتید از حضرت آقا درس گرفتید. مشخصاً چه درسی را‌ای ایشان گرفتید؟

حضرت آقا هیچ وقت زیر بار حرف زور نمی‌روند. این اخلاق و منشی است که سید الشهدا داشتند هیچ وقت زیر بار زور نمی‌رفتند. واقعا این اخلاقشان را دوست دارم خیلی این اخلاق حضرت اقا من را جذب خودشان کرد. واقعا افتخار می‌کنم به کشورم که چنین رهبری دارد.

از سیدالشهدا و مکتب ایشان سخن گفتید. آیا تا به حال به کربلا مشرف شده‌اید؟

(سکوت کوتاهی می‌کند، اشک درون چشمانش حلقه می‌زند و با صدای لرزان پاسخ می‌دهد) خیلی دوست دارم کربلا برم، شاید قسمت نشده که کربلا بروم. من همه امامان را دوست دارم از حضرت علی تا، ولی عصر را خیلی دوست دارم، ولی روی امام حسین بحث دیگری دارم. اگر هم اتفاقی برایم بیفتد سرم پیش امامم بالا است می‌گویم یا امام حسین همان طور که کمکم کردید آرمین راد شد آرمین راد با حمایت شما بود اگر آرمین راد وقتی هک می‌کند می‌گوید یا سیدالشهدا یا قمربنی هاشم خودتان کمکم کنید واقعا موفق می‌شم. خیلی دیدم هک‌هایی قبلا انجام می‌دادم نیتی نبود نیت شخصی بود درست است می‌خواستم ضربه بزنم، ولی نیت نمی‌کردم اصلا به جایی نمی‌رسیدم شکست می‌خوردم و برمی‌گشتم، ولی یک جا‌هایی خیلی بزرگی بود مثل سایت وهابیت گفتم آرمین تو نمی‌توانی. آن شب نیت کردم گفتم یا امام حسین بحث آبرویم است کمکم کن آبرویم را نریز دستم را بگیر ساعت ۴ و نیم صبح اذان صبح تازه گفته بودند که وارد سایت شدیم فقط خدا را شکر کردم گفتم یا امام حسین دستت درد نکند.

آیا برای هک صفحات ضد اهل بیت باز هم برنامه داری؟

با صفحه منافقین، ضد حکومت و سلطنت طلبان کاری ندارم، ولی به خون پاک سید شهدا همین لحظه از اینجا بیرون بروم صفحه ضد اهل بیت ببینم می‌زنم، رحم به بزرگ و کوچکشان نمی‌کنم و می‌زنم. این چیزی نیست که کسی جلوی من را در این زمینه بگیرد.

شما مشخصاً در خط نظام و انقلاب اسلامی کار می‌کنید و بنا به گفته خودتان این کار کاملاً آتش به اختیار، خودجوش و بنا به اعتقادات مذهبی شماست. آیا تا به حال به شما فشار خارجی بوده که پول و هزینه‌ای دریافت می‌کنید که این کار‌ها را انجام دهید؟

بله بوده و بسیاری به من پیام داده‌اند و به من گفته‌اند که با مردم باش! این به چه معناست که با مردم باش؟! این‌ها فکر می‌کنند من پول و هزینه‌ای میگیریم. باز هم بهم تهمت زدند، توهین کردند، ولی من گفتم نظر شما مهم است، عیبی ندارد مرسی که فحش می‌دهید، ولی شما صبر کنید. راه را اشتباه می‌روید می‌بینید مسیح علی نژاد چه طور با شما بازی می‌کند. زنان مملکت ما اینقدر ذلیل هستند که برده یک وطن فروش شوند و بروند برای کمپین‌های او کار کنند؟ کمپین چهارشنبه سفید علی‌نژاد به جایی نرسید، با کمپین برقص و برقصیم مسخره بازی در بیاورد؟ چرا این خانم باید کنار اماکن مذهبی مثل امامزاده و مسجد بگوید این فیلم‌ها را تهیه کنید؟ این‌ها حساب کتاب شده است خرج می‌کنند سر این‌ها سرمایه گذاری می‌کنند.

نظر شما