شناسهٔ خبر: 26815142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون فرهنگی سپاه ‌همدان‌:

کمبود اعتبار برای ساخت مستند شهید مفتح در همدان/ در اربعین انقلاب چهره های انقلابی معرفی شود

معاون فرهنگی سپاه استان همدان گفت: در گرامیداشت چهل سالگی انقلاب باید چهره‌های انقلابی بدون خط‌کشی‌های سیاسی به نسل جوان معرفی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، علی بقایی، معاون فرهنگی سپاه همدان در ستاد هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال شهدای مبارزات انقلابی به عنوان شهدای سال استان انتخاب شده‌ و گروه انقلابی ابوذر شهید سال استان و شهیدان دیباج شهید سال شهرستان همدان هستند.

 

وی با بیان اینکه شهدای انقلاب باید به نسل جوان معرفی شوند، افزود: در ملایر، رزن، کبودراهنگ، تویسرکان و بهار شهدای دفاع مقدس انتخاب شده‌اند و تولید محتوا برای معرفی این شهدا انجام شده که به مرور منتشر می‌شود.

 

وی از ساخت مستند گروه ابوذر، شهید همدانی و خواهر دباغ خبر داد و گفت: در صورت تأمین اعتبار مستند شهید مفتح هم ساخته می‌شود.

 

بقایی  بیان کرد: ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) و تکیه بر باورهای اصیل اسلامی توانست بر دشمنان داخلی و خارجی غلبه کند و انقلابی بی نظیر را در تاریخ رقم زند.

 

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، پیشرفت های همه جانبه کشور را مرهون انسجام و وحدت جامعه دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نشان داد اگر ملت متحد و یکپارچه باشند موفقیت و پیشرفت دست یافتنی است.

 

 

 

 

نظر شما