شناسهٔ خبر: 26815034 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صهیونیست ها من را 5 سال در زندان شکنجه کردند

جمعی از اندیشمندان و فعالان ایتالیایی حامی فلسطین، با حضور در سفارت فلسطین در رم، ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی، آزادی تمام اسیران فلسطینی در بند این رژیم را خواستار شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرويس بين الملل  خبرگزاري صدا و سيما از رم،  جمعی از اندیشمندان و فعالان ایتالیایی حامی فلسطین، با حضور در سفارت فلسطین در رم، ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی،آزادی تمام اسیران فلسطینی در بند این رژیم را خواستار شدند. 
شرکت کنندگان در این نشست سکوت جامعه جهانی و به ویژه کشورهای غربی را در برابر جنایت ها و شکنجه اسیران بی گناه فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر قدس ننگ اور توصیف کردند.
خانم شیرین العیساوی، وکیل فلسطینی که به مدت 5 سال در زندان های رژیم صهیونیستی حبس بود یکی از سخنرانان در این نشست بود گفت من اینجا امدم تا جنایت های اشغالگران علیه ملت فلسطین سخن بگویم. اشغالگران صهیونیست از سال 1948 تاکنون هزاران فلسطینی را شهید و بیش از یک میلیون نفر نیز زندان های مخوف اسرائیل را تجربه کرده اند.
 
mp4
<div id="video-display-embed-code_2415873" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2181061/2415873?width=340&height=240"></script></div>

وی افزود: من یک وکیل هستم و برای 5 سال در زندان های صهیونیست ها اسیر و به صورت وحشیانه شکنجه روحی و فیزیکی شده ام. یکی از شکنجه ها این بود که من را برای مدت زیاد در سلولی انفرادی که فقط یک صندلی کوچک در ان بود قرار می دادند و دست هایم را در تمام طول روز از پشت می بستند و با مشت به سر و صورتم می زدند و از من بازجویی می کردند. اعضای خانواده ما 6 نفر است که در چند سال گذشته 5 نفر ما بارها توسط صهیونیست ها دستگیر و زندانی شده ایم. اسرائیلی ها خانه ما را خراب کرده اند و یکی از برادارن من را هم در زندان شهید کرده اند.الان 4 نفر از اعضای خانواده من سالهاست که همچنان در زندان اسیر است و من هم که ازاد شدم و در بیت المقدس زندگی می کنم صهیونیست ها به من اجازه وکالت نمی دهند. این ها گوشه ای ازجنایت های رژیم اسرائیل علیه فلسطینی ها است که متاسفانه غرب چشمان خود را بر روی ان بسته است.
این وکیل فلسطینی در پایان نشست مطبوعاتی اعلام کرد:مطمئنا در زمان برگشتم به بیت المقدس من را دوباره بازداشت و زندانی خواهند کرد اما ما فلسطینی ها تا باز پس گیری سرزمینمان از اشغالگران صهیونیست به مبارزه خود ادامه خواهیم داد.

نظر شما