شناسهٔ خبر: 26814876 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

رئیس جمهور آمریکا بزرگ ترین تبلیغاتچی فیسبوک شد! / 274 هزار دلار هزینه برای تبلیغ عقاید ترامپ

رئیس جمهور ایالات متحده لقب بزرگترین تبلیغ کننده سیاسی در فیس بوک را به خود اختصاص داد. وی مبلغ خیره کنند 274 هزار دلار را از اوایل ماه اوت تا کنون در این پلتفرم صرف تبلیغات خود کرده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش نامه نیوز، رئيس جمهور ایالات متحده و کمیته عملیات سیاسی او از ماه اوت تبدیل به بزرگترین تبلیغ کننده سیاسی  در این شبکه اجتماعی شده است.

در واقع مبلغ صرف شده بسیار بالاتر از حدی است که برای تبلیغات  استاندارددر یک دوره زمانی مشخص در نظر گرفته شده است. جالب است بدانید که این اعداد و ارقام  توسط یک تیم تحقیقاتی از  دانشگاه نیویورک منتشر شده که 267هزار آگهی فیس بوک را با محتوای سیاسی مرور کره اند.

خوشبختانه آرشیو قابل مشاهده ، از جمله ویژگی های اضافه شده توسط فیس بوک است که اخیرا برای افزایش شفافیت در نظر گرفته شده است.

این تحقیق نشان می دهد که آگهی های خریداری شده توسط رییس جمهور و کمیته مجلس نمایندگان آمریکا از ماه مه به 37 میلیون نفر  ارسال شده است.

پژوهشگران این طرح می گویند: "به طور کلی، ما تلاش های فیس بوک برای بهبود شفافیت تبلیغات سیاسی در این پلت فرم اجتماعی را مورد احترام قرار می دهیم و امیدواریم که آنها همچنان به بهبود این تلاش ها ادامه دهند."

با همه این ها ترامپ در شرایطی جزو فعالان تبلیغات سیاسی رده بندی می شود که هنوز در خصوص پرونده تخلف انتخاباتی و همکاری با برخی هکرهای روسی توسط او ابهاماتی وجود دارد.

نظر شما