شناسهٔ خبر: 26814604 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تردیدهای ستاره لرستانی درباره آینده فوتبالی؛

امیری امروز هم به باشگاه پرسپولیس نرفت

به نظر می رسد تکلیف وحید امیری و باشگاه پرسپولیس به زودی روشن خواهد شد اما او بازهم به دفتر باشگاه پرسپولیس نرفت تا وضعیتش مبهم بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، درخشش در جام جهانی سبب شد تا وحید امیری با پیشنهادات مختلفی از نقاط مختلف جهان روبرو شود اما باشگاه پرسپولیس نیز تمایل زیادی به تمدید قرارداد با وینگر خوش اخلاقش دارد. امیری در دو سال اخیر عملکرد بسیار خوبی در پرسپولیس داشت و یکی از پایه های موفقیت این تیم در لیگ های شانزدهم و هفدهم بود.

 

البته خودِ امیری نیز نسبت به تمدید قرارداد با پرسپولیس بی میل نیست اما گذشتن از پیشنهادات اروپایی و  عربی نیز ساده نخواهد بود.

 

روز گذشته قرار بود او به همراه مدیربرنامه هایش در باشگاه پرسپولیس حاضر شود و مذاکرات برای تمدید قرارداد را انجام دهد اما امتحانِ دانشگاه سبب شد تا امیری در این جلسه غایب باشد. گفته می شد او امروز راهی باشگاه پرسپولیس می شود تا نشستی با مدیرعامل سرخ ها برگزار کند اما این اتفاق رخ نداد و بار دیگر مدیربرنامه هایش در جلسه حاضر شد.

 

امیری با پیشنهادهای زیادی روبرو است و همین موضوع تردیدهای زیادی را در ذهنش ایجاد کرده است. او به خوبی می داند احتمال حضورش در جام جهانی بعدی زیاد نیست و شاید این آخرین فرصت برای حضور در فوتبال اروپا یا دیگر قاره ها باشد.

 

همچنین باشگاه پرسپولیس با تمام بازیکنان قراردادهای بیشتر از یک ساله امضا کرده و باتوجه به تمدیدقرارداد با برانکو ایوانکوویچ تا پایان لیگ نوزدهم، بعید است راضی شود با امیری کمتر از دو سال ببندد.

 

همین موضوع و مسائل مالی احتمالا کار تمدید با ستاره لرستانی فوتبال ایران را سخت و سخت تر خواهد کرد. اما اگر سرخ ها بتوانند امیریِ 30 ساله را در جمع خود نگه دارند، گام بلندی در راستای موفقیت در لیگ هجدهم برداشته اند.

 

قرمزپوشان پایتخت یک ماه است که تمریناتشان را آغاز کرده اند و غیبت وحید امیری در این یک ماه سبب شده تا برانکو ایوانکوویچ خواستار روشن شدن هرچه سریع تر تکلیف این بازیکن شود.

 

بسته بودن پنجره پرسپولیس و محرومیت از نقل و انتقالات روند مذاکرات را سخت و سخت تر کرده چرا که پس از جدایی محرمی، احمدزاده و مسلمان پرسپولیس به شدت نیازمند تمدید قرارداد با امیری است. شاید اگر پنجره نقل و انتقالات بسته نبود، باشگاه پرسپولیس نسبت به جدایی و لژیونرشدن امیری مخالفت زیادی نمی کرد.

نظر شما