شناسهٔ خبر: 26814567 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نصیرزاده: عادت داریم دقیقه 90 کارمان را انجام دهیم

چرا گسترش فولاد به مالک سابق نفت واگذار نشد؟

با اعلام مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد واگذاری این مجموعه به مالک سابق نفت تهران منتفی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه گسترش فولاد بعد از خرید امتیاز تراکتورسازی توسط محمدرضا زنوزی در بلاتکلیفی بسر می برد. مدیران باشگاه قصد دارند آبی های تبریز را به فروش بگذارند اما هنوز چیزی در این باره مشخص نیست. گفته می شد شرکت کاررسا به مالکیت فردوسی که سال گذشته مدتی نفت تهران را برعهده گرفت، خواهان امتیاز گسترش فولاد شده اما ظاهرا توافقی میان دوطرف شکل نگرفته است.


هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل گسترش فولاد در این باره به برنامه تهران ورزشی رادیو گفت: «با توجه به شرایط باشگاه جلسات متعددی مبنی بر واگذاری باشگاه گسترش فولاد تبریز به یک مالک جدید برگزار شد. با توجه به اینکه تمام تمرکز مالک گسترش روی تیم تراکتورسازی تبریز است احتمال واگذاری باشگاه بسیار زیاد است حتی جلسه‌ای با مالکین نفت تهران برای واگذاری برگزار شد اما با توجه به صحبت‌های انجام شده توافقی صورت نگرفت. در همین خصوص باشگاه گسترش فولاد تبریز باید به فرد دیگری واگذار شود به غیر از بستگان مالک این باشگاه. مطمئناً موارد بررسی خواهد شد و به زودی مالک جدید گسترش انتخاب خواهد شد.»


وی افزود: «معمولاً ایرانی‌ها عادت کرده‌اند به اینکه تا دقیقه 90 کار خودشان را انجام بدهند اما این مورد از اراده من خارج است چرا که من نمی‌توانم در خصوص واگذاری باشگاه تصمیماتی بگیرم، من مدیرعامل هستم و عضو هیأت مدیره باشگاه و فقط می‌توانم تصمیمات را اجرا کنم. بحث فروش باشگاه مربوط به مالک باشگاه است.»

نظر شما