شناسهٔ خبر: 26814498 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ساعدی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو:

حضور بازرسان آژانس بین المللی در دانشگاه تهران غیر ممکن است/ این اقدام واکنش شدید دانشجویان انقلابی را در پی خواهد داشت

عضو سابق بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت:ورود بازرسان جاسوس به دانشگاه تهران غیرممکن وباعث واکنش شدید دانشگاهیان انقلابی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حامدساعدی، عضو سابق بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در رابطه به بازرسی ماموران آژانس بین‌المللی اتمی از برخی از دانشگاه‌های کشور، گفت: ما قطعا چنین حرکتی را محکوم می‌کنیم، مقام معظم رهبری هم در رابطه با بازرسی‌های غیرمتعارف و پرس و جو از شخصیت‌ها راممنوع کرده بودن و مسببان چنین بازرسی‌هایی بایدمنتظرعواقب آن باشند.

ساعدی تصریح کرد: چنین اقداماتی باعث در خطر افتادن امنیت علمی و امنیت جانی اساتید دانشگاه واساتیدمی شودودانشجویان واساتیدانقلابی قطعا باچنین کاری مخالف ان و در موقع مناسب پاسخ آن را خواهند داد.

وی در رابطه با احتمال بازرسی ماموران آژانس از دانشگاه تهران، افزود: دانشجویان و اساتید وکارمندان زحمت کش و انقلابی این دانشگاه به هیچ وجه چنین موضوعی را نخواهند پذیرفت و مطمئنا در مقابل ورود بازرسان آژانس به دانشگاه تهران خواهیم ایستاد.

ساعدی گفت:دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی باید حافظ امنیت کشور باشد ، آیا چنین اقدامی درتناقض با ماهیت شورای عالی امنیت ملی نیست؟

وی یاد آور شد:دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، وزیرعلوم ورئیس دانشگاه تهران بدانند که ورود بازرسان که در جاسوس بودن آنهاشکی نیست به دانشگاه تهران موجب واکنش شدیددانشگاهیان انقلابی خواهد شدومطمئن باشند که ورود آنها به دانشگاه تهران غیرممکن خواهدبود. 

نظر شما