شناسهٔ خبر: 26814478 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دهه کرامت فرصت ارزشمند برای ترویج سبک زندگی اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه روحانیون باید خود را در مقابل رهنمودهای مقام معظم رهبری مسئول بدانند، گفت: دهه کرامت فرصت مغتنمی برای ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه است.

صاحب‌خبر -

دهه کرامت فرصت ارزشمند برای ترویج سبک زندگی اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛‌ حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با گرامیداشت دهه کرامت گفت: دهه کرامت فرصتی در جهت ترویج ارزش های  اسلامی و سبک زندگی  دینی است.

 وی افزود: اگر ما بتوانیم یک نکته از زندگی حضرت معصومه(س) را در جامعه نهادینه کنیم خداوند نیز به کار ما برکت داده و آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاهش می‌یابد.

وی  ادامه داد: باید از فرصت معنوی دهه کرامت برای احیای مفاهیم بلند معرفتی و دینی بهره بگیریم چرا که متأسفانه برخی مفاهیم ارزشمند دینی و اخلاقی در حاشیه قرار گرفته اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه دهه کرامت می‌تواند آغازگر نهضت عظیم ترویج سبک زندگی ائمه معصومان(ع) در جامعه باشد، افزود: جامعه امروز ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند یک الگوی اسلامی در شیوه زندگی است.

حجت الاسلام دشتکی اظهار داشت:  تنها سبک زندگی اسلامی است که علاوه بر مستحکم نگه داشتن بنیان خانواده ها مسیر صحیح زندگی را به ما نشان می‌دهد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره در امتداد نور گفت: این برنامه نیز دارای بخش‌های مختلفی فرهنگی مذهبی قرآنی است به همت دارالقرآن این نهاد طراحی‌شده است که از مبلغان انتظار داریم مخاطبان خود را با این برنامه همراه کنند.

پایان پیام/

دهه کرامت فرصت در جهت ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه است

 

نظر شما