شناسهٔ خبر: 26814354 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان:

پرونده راه‌های اصلی لرستان همچنان باز است

خرم‌آباد- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: باگذشت سال‌ها، همچنان پرونده پروژه راه‌های اصلی لرستان باز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مرادپور ظهر امروز پنجشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان های خرم آباد و دوره چگنی گفت: کم بودن عمر پروژه های عمرانی یکی از مشکلات اصلی استان است.

وی افزود: برای مثال برخی از پروژه ها که باید ۵۰ سال عمر داشته باشند ۱۰ سال عمر می کنند و این مسئله ضرورت انتخاب پیمانکار و مشاور مناسب را بیشتر نشان می دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان ادامه داد: با توجه به محدودیت منابعی که وجود دارد باید با اولویت در پروژه ها هزینه کرد و پروژه ای را به صورت احساسی کلنگ زنی یا زخمی نکنیم؛  با دقت در مصرف مصالح هزینه های اجرای پروژه ها را کم کنیم ولی عمر مفید و کیفی پروژه ها را افزایش دهیم.

مرادپور با تاکید بر رعایت نکات فنی در اجرای پروژه های عمرانی گفت: متاسفانه در حوزه راه و شهرسازی مشکلاتی وجود دارد که هنوز حل نشده است؛ حداقل در حوزه راه های اصلی باید پرونده پروژه این راه ها بسته می شد و این در حالیست که پرونده این راه ها همچنان باز است.

نظر شما