شناسهٔ خبر: 26814352 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قهرمانی جوانان آسیا - عمان

صدرنشینی هندبال ایران در مسابقات جوانان آسیا

تهران- ایرنا- تیم هندبال جوانان ایران با برتری برابر عمان میزبان رقابت های قهرمانی جوانان آسیا، به عنوان صدرنشین گروه چهارم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و با تیم های ژاپن، قطر و عربستان همگروه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم هندبال جوانان ایران در سومین دیدار خود در چارچوب مرحله گروهی رقابت های قهرمانی هندبال جوانان آسیا با نتیجه 26 بر 17 تیم عمان میزبان این دوره از رقابت ها را از پیش رو برداشت.
این دیدار در حالی برگزار می شد که هر دو تیم پیش از این با 2 پیروزی در دیدارهای قبلی خود برابر هند و یمن صعود خود به مرحله بعد قطعی را کرده بودند و برای صدرنشینی در گروه چهارم با هم رقابت می کردند.
در نیمه اول این مسابقه حساس تیم ایران ۱۰ بر ۹ مغلوب تیم عمان شد اما در نیمه دوم با جبران اشتباهات خود با نتیجه ۲۶ بر ۱۷ پیروز از میدان خارج شد.
تیم ایران در مجموع سه دیدار خود در مرحله گروهی 123 گل به ثمر رساند و عنوان بهترین خط حمله و بیشترین گل زده را در مرحله گروهی از آن خود کرد. همین طور تفاضل گل های زده و خورده ایران نیز ۷۰ گل بود.
شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در بخش پسران از ۲۵ تیر ماه الی هشتم مرداد ماه در عمان برگزار می شود. این رقابت ها جنبه انتخابی دیدارهای قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۹ را دارد.
گفتنی است در گروه یک کره جنوبی، در گروه دوم قطر، در گروه سوم بحرین صدرنشین شدند.
به این ترتیب در مرحله یک چهارم نهایی؛ ایران در گروه دوم با ژاپن، قطر و عربستان هم گروه شد. فردا (جمعه) همه تیم ها استراحت دارند و شاگردان مهدی رهبری روز جمعه ۲۹ تیرماه به مصاف تیم ژاپن خواهند رفت.
گروه بندی مرحله دوم رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا به این ترتیب است :
گروه A:
عراق، بحرین، کره جنوبی، عمان

گروه B:
ایران، ژاپن، قطر، عربستان
ورزشی**9129**1597

نظر شما