شناسهٔ خبر: 26814153 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه: دشمن دنبال تغییر باورهای مردم است

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی روز چهارشنبه در 'دوره مشترک تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه استانهای خراسان رضوی، تهران، قم و اصفهان' در

صاحب‌خبر - حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی روز چهارشنبه در 'دوره مشترک تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه استانهای خراسان رضوی، تهران، قم و اصفهان' در مشهد افزود: تغییر جهت گیری مطالبات از ارزشهای معنوی و دینی به مطالبات دنیوی و مادی یکی از برنامه های دشمن است.
وی تغییر گفتمان مقاومت به گفتمان سازش و همراهی با جریان سلطه، تغییر تقابل ایدئولوژیک به استراتژیک را از دیگر برنامه‌ های دشمن ذکر و بیان کرد: تلاش برای تضعیف محوریت ولایت و اقتدارزدایی از رهبری دیگر برنامه دشمن است که با جدیت دنبال می کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مقابله با نفوذ معنوی و عظمت انقلاب اسلامی در جهان دیگر برنامه دشمن است همچنانکه دشمنان برای تضعیف محوریت ولایت و رهبری نیز تلاش می ‌کنند.
وی راه مقابله با برنامه ‌های دشمن را اعتماد به نفس و خودباوری، مجاهدت علمی در پاسخگویی و رفع شبهات ذکر و بیان کرد: صراحت، شجاعت و قاطعیت در برابر دشمن و تلاش علمی و عملی برای تقویت ارکان انقلاب اسلامی از دیگر راههای مقابله با توطئه‌ های دشمن است.
حجت الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: تقویت روحیه جهادی و انقلابی دیگر برنامه ‌ای است که می توان در مقابله با دشمن انجام داد.
تولیت آستان قدس رضوی نیز در این همایش گفت: امروز سکولاریسم اجتماعی که معتقد است دین امر فردی و شخصی می باشد حوزه های علمیه را تهدید می‌ کند.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی افزود: حوزه های علمیه و علما به عنوان رصد کنندگان و مرزبانان فکری و فرهنگی جامعه نسبت به هر کجی و بدعتی باید فریاد بزنند و هشدار دهند که خطر نزدیک است. دشمن اندیشه و اخلاق را مورد تهدید قرار داده است.
وی ادامه داد: امروز دشمنان دین، کل نظام و همه داشته ‌های ما را مورد تهدید قرار داده اند. در این چند سال هر جا از محور ولایت فاصله گرفتیم دچار مشکل شدیم. قرآن اعتدال را ولی امر معرفی می‌ کند. تندرو و کندرو کسی است که از ولی امر عقب بیفتد یا جلو بزند.
تولیت آستان قدس رضوی همچنین به اقدامات این نهاد اشاره و بیان کرد: امور فرهنگی نخستین ماموریتی است که در آستان قدس انجام می‌ دهیم. همچنین توجه به فقرا، محرومان و زیارت دیگر برنامه مورد توجه آستان است که تاکنون زمینه زیارت 700 هزار نفر از آنها را فراهم کرده ایم.
نخستین دوره مشترک تعالی اساتید نخبگان بسیجی حوزه های علمیه خراسان رضوی، قم، تهران و اصفهان دیروز 26 تیر ماه در مشهد آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.
7507/1858
انتهای پیام

نظر شما