شناسهٔ خبر: 26812867 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بخش خصوصی برای ساخت فرودگاه ساحلی در آستارا آماده است

گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستارا حاکی است، فرماندار این شهرستان روز چهارشنبه در بازدید میدانی از ساحل آستارا گفت: سرمایه گذاران بخش

صاحب‌خبر - گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستارا حاکی است، فرماندار این شهرستان روز چهارشنبه در بازدید میدانی از ساحل آستارا گفت: سرمایه گذاران بخش خصوصی، طرح خود را برای راه اندازی فرودگاه ساحلی پروازهای تفریحی به فرمانداری آستارا ارائه کردند و به جانمایی و دریافت مجوزهای لازم اقدام می شود.
وی با بیان این که پروازهای تفریحی نقش مهمی در توسعه گردشگری دارد افزود: این طرح پس از موافقت دستگاه های متولی در ابعاد مختلف اجرا خواهد شد .
وی اظهار کرد: توسعه گردشگری و خدمات از راهکارهای آبادانی آستارا است و در این راستا از سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه های مختلف استقبال می کنیم.
رنجکش کاهش تشریفات اداری و همراهی دستگاه های اجرایی را برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان آستارا خواستار شد.
شهرستان آستارا با برخورداری از جاذبه های طبیعی و 18 و نیم کیلومتر نوار ساحلی دریای خزر در غرب استان گیلان، جزو 20 شهر گردشگر پذیر ایران است.

** بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستارا، یونس رنجکش فرماندار این شهرستان روز چهارشنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در فرمانداری گفت: کاستی های موجود در هدایت دانشجویان از مشکلات عمده نظام آموزشی است و دانشجویان و دانش آموختگان، در صورت آشنایی با ظرفیت های بازار کار فرصت های جدیدی را خلق خواهند کرد.
وی افزود: از ایده و طرح ابتکاری دانشجویان در عرصه اشتغال حمایت می کنیم تا پیوند مناسبی بین دانشگاه و بازار ایجاد شود.
وی بیان کرد: یکی از راه های ایجاد انگیزه و آشنایی دانشجویان با فضای کسب و کار، برگزاری همایش های علمی و نمایشگاه های فرصت های سرمایه گذاری است.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و حدود هفت هزار دانشجو در دانشگاه های این شهرستان تحصیل می کنند.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام

نظر شما