شناسهٔ خبر: 26812392 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تسهیل ازدواج جوانان از برنامه‌های دفتر آستان قدس رضوی در همدان است

R41405/P1336/S6,75/CT11

مسئول امور بانوان دفتر آستان قدس رضوی گفت: تسهیل امور خانواده و کمک به ازدواج جوانان از برنامه‌های اصلی واحد خواهران دفتر آستان قدس رضوی در همدان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان شامگاه چهارشنبه سیده زهرا موسوی در جمع بانوان و خادمیاران رضوی بمناسبت دهه کرامت در همدان اظهار داشت:دفترنمایندگی آستان قدس رضوی  در همدان ، آبان  ماه سال 95 تاسیس شد.

موسوی به اهداف تاسیس این نهاد اشاره کرد و گفت:هدف از تشکیل دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌ها ارائه خدمت به محرومین و سایرمردم استان است.

وی در ادامه گفت :مردم استان نیز می توانند با توجه  به تخصص و عنوان خود، به‌عنوان خادمیاری به مردم خدمت کنند وپس از طی مراحل، بسته به شایستگی خود به عنوان خادم حرم امام رضا(ع) برگزیده شوند.

مسئول امور بانوان دففتر آستان قدس  خاطر نشان کرد :در دفتر آستان قدس رضوی همدان تشکلی تحت عنوان زنان و امور خانواده ایجاد شده است که هدف از این تشکل تسهیل در امور بانوان و خانواده است.

موسوی افزود :هر ماه از بانوان نخبه،فرهیخته و انقلابی دعوت می‌شود که راهکارها وایده‌های خود را در امور بانوان و خانواده ارائه دهند و علاوه بر آن شور وشعف دوران انقلاب بازسازی شود.   

وی تصریح کرد: همایش برهان برگرفته از بانوان رهرو انقلاب اسلامی است .

علی بخشی بانوی خادم برگزیده استان نیز در این جلسه  گفت : خانواده مهم ترین رکن هر جامعه است واسلام به اهمیت آن اشاره کرده است و دشمنان اسلام نیز به دنبال تخریب بنیان خانواده هستند.

وی افزود: دشمنان با ترویج فساد، افزایش آمار طلاق و غیره، جامعه  اسلامی را از ارزش‌های خود دور می‌کنند.

علیبخشی به اقدامات و امور دفتر نمایندگی آستان قدس در استان اشاره کرد و گفت:تمرکز ما بر تشکیل خانواده و تسهیل امور ازدواج جوانان است و سعی می‌کنیم با واسطه گری جوانان هم کفو را به یکدیگر معرفی و مشاوره‌های لازم را در این زمینه به آنها ارائه دهیم.

وی افزود:در تهیه جهیزیه به جوانان محروم و مشاوره به زوج هایی که تصمیم به طلاق دارند، سعی به بازگرداندن آنها به زندگی مشترک می‌کنیم.

انتهای پیام/ ت

نظر شما