شناسهٔ خبر: 26812140 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استقبال بندرامامی ها از 75 شهید

خبرگزاری صداوسیما

آیین استقبال از پیکر مطهر 75 شهید دوران هشت سال دفاع مقدس شامگاه دیشب با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی بندرماهشهر و استقبال پرشور مردم شهیدپرور این شهرستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مسئول قرارگاه جنوب کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح گفت : پیکرهای مطهر 75 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس دیروز از مرز شلمچه وارد استان خوزستان شد و پس از استقبال مردم خرمشهر به بندرامام خمینی منتقل و سپس بر دستان مردم ولایت مدار این بندر با شور خاصی از مسیر چهار راه معلم به سمت مسجد جامع تشییع شدند.استقبال بندرامامی ها از 75 شهید
حسین عشقی افزود : در این مراسم شهروندان بندرامامی، طوایف، عشایر و خانواده های شهدا، زنان و جوانان حضور چشمگیری داشتند و بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.
وی با بیان اینکه ساعت 21 امشب مردم بندرامام خمینی در مسجد جامع این شهر مراسم شبی با شهدا را برگزار کرده و سپس پیکر این شهدا به معراج شهدای اهواز منتقل می‌شود.
مسئول قرارگاه جنوب کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح گفت : شهروندان اهوازی می‌توانند امروز برای زیارت شهدا به معراج شهدای مراجعه کنند.
پیکر شهدا روز شنبه از معراج شهدای اهواز برای تشخیص هویت به تهران منتقل خواهند شد.

نظر شما