شناسهٔ خبر: 26811614 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

چهارمحال و بختیاری| تسهیلات با کارمزد ۲ درصد به دانشجویان دانشگاه پیام نور پرداخت می‌شود

R41350/P1336/S6,54/CT12

معاون دانشگاه پیام نور کشور گفت: از مهمر ماه سال جاری به دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور وام شهریه با کارمزد ۲ درصد پرداخت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد، حسن علیزاده صبح امروز در بازدید از مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان با اشاره به پرداخت تسهیلات به دانشجویان اظهار داشت: از سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور می‌توانند ار وام دانشجویی شهریه با کارمزد 2 درصد استفاده کنند که این شرایط خوبی را تحصیل دانشجویان ما فراهم می‌کند.

وی با اشاره به استفاده دانشجویان از اینترنت رایگان افزود: با توجه به اینکه کیفیت آموزشی در اولویت دانشگاه‌ها باید قرار گیرد بنابراین جهت تمامی آموزش‌های از راه دور از اینترنت رایگان استفاده می‌شود که با این اقدام دانشجویان می‌توانند از خدمات آموزشی به بهترین شکل بهره‌مند شوند.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور بیان کرد: هدف دانشگاه پیام نور توسعه آموزش با استفاده از تکنولوژی و فناوری نوین است و با توجه به اینکه دانشگاه پیام‌نور یکی از نهادهای آموزشی نیمه حضوری است باید در توسعه آموزش الکترونیکی گام مهمی را بردارد.

علیزاده با بیان اینکه تکیه بر درآمدزایی غیر شهریه‌ای در اولویت دانشگاه است، خاطرنشان کرد: باید راهکارهای بیندیشیم تا درآمد دانشگاه‌ها افزایش و دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با توجه به ظرفیت و پتاسیل فراوان این استان می‌تواند در حوزه گردشگری درآمدزایی کند.

انتهای پیام/ ت

نظر شما