شناسهٔ خبر: 26811489 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آمادگی ۸۰ حامی جهت حضور در بنیاد خیریه انصارالقرآن لرستان

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی لرستان بیان کرد: تاکنون حدود ۸۰ نفر حامی مالی، جهت حضور در این بنیاد اعلام آمادگی کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت‌الاسلام مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات فرهنگی ـ. مردمی قرآن و عترت لرستان،  در سومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات فرهنگی ـ. مردمی قرآن و عترت لرستان، گفت: در نشست با رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کشور پرداخت هزینه‌های افرادی که در مسابقات شرکت کرده یا در بخش آموزشی با اوقاف همکاری داشته‌اند، اما هنوز هدایای خود را دریافت نکرده‌اند، پیگیری شد.

وی افزود: در این نشست رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کشور تأکید داشت که اتحادیه به‌عنوان محور برنامه‌های قرآنی اوقاف قرار بگیرد. امیدیان با اشاره تشکیل صندوق قرض‌الحسنه در استان‌ها، ادامه داد: در این صندوق به‌ازای مبلغ واریزی به صندوق به مؤسسات استان وام تعلق می‌گیرد، که سهمیه هر استان با اشل‌بندی که وجود دارد بین ۱۵ تا ۴۰ میلیون تومان است.

آمادگی ۸۰ حامی جهت حضور در بنیاد خیریه انصارالقرآن لرستان

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات فرهنگی ـ. مردمی قرآن و عترت استان لرستان، با اشاره به انجام روند ادغام اتحادیه‌های قرآنی در سطح استان‌ها در رابطه با ادغام دو اتحادیه در سطح کشوری، گفت: در مجمع عمومی مدیران عامل اتحادیه‌های مدغم سراسر کشور برگزار شد، به دو اتحادیه قرآنی کشور تا ۱۰ مردادماه مهلت داده شد که مجمع عمومی خود را تشکیل داده و تصمیم نهایی خود را در رابطه با ادغام دو اتحادیه کشوری در سطح کشور اعلام کنند.

وی با اشاره به تشکیل بنیاد خیرین انصار قرآن در لرستان، تصریح کرد: تاکنون حدود ۸۰ نفر حامی مالی، جهت حضور در این بنیاد اعلام آمادگی کرده‌اند.

امیدیان ادامه داد: در آزمون اعطای مدرک حفظ در سال ۹۷ در استان لرستان ۱۶۰ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۹۹ نفر شرکت کرده و ۶۲ نفر در مرحله کتبی قبول شده و برای شرکت در آزمون شفاهی مجاز شدند.

انتهای پیام/د

آمادگی ۸۰ حامی جهت حضور در بنیاد خیریه انصارالقرآن لرستان

برچسب‌ها:

نظر شما