شناسهٔ خبر: 26811445 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

تصادف شدید پراید و خاور با یک کشته در دولت‌آباد

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع تصادف شدید خودروی پراید با خودروی خاور در دولت‌آباد خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع تصادف شدید خودروی پراید با خودروی خاور در دولت‌آباد خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت.

سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف مرگبار در دولت‌آباد درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۷:۳۴ صبح امروز حادثه تصادف در دولت‌آباد، خیابان بسیج، زیر پل سیمان به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی از دو مسیر مختلف به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده یک دستگاه خودروی سواری پراید با سه سرنشین (دو خانم و یک آقا) به شدت با یک دستگاه خودروی خاور برخورد کرده که بر اثر این حادثه سرنشینان خودروی پراید داخل خودرویشان محبوس شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت ایمن‌سازی‌های لازم را انجام داده، با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودروی پراید را برش دادند و هر سه نفر را از خودرو خارج کردند.

ملکی تصریح کرد: دو سرنشین پراید (دو خانم) دچار مصدومیت‌های شدیدی شده بودند و سرنشین دیگر (مرد حدوداً ۵۵ ساله) به علت شدت جراحات جان باخته بود، در نهایت خودرو‌ها به محل امن منتقل شده، محل حادثه برای بررسی علت به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد و عملیات در ساعت ۸:۲۰ پایان یافت.

نظر شما