شناسهٔ خبر: 26811404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران:

تصادف پراید و خاور در «دولت آباد» ۲ مصدوم و یک کشته بر جا گذاشت

ری- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: تصادف پراید و خاور در «دولت آباد» ۲ مصدوم و یک کشته بر جا گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ملکی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت ۷:۲۴ صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در دولت آباد، خیابان بسیج زیر پل سیمان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله ۲ ایستگاه از ۲ مسید مختلف به محل اعزام شدند.

ملکی در ادامه افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو سواری پراید با ۳ نفر سرنشین و یک دستگاه خودرو خاور به شدت با یکدیگر برخورد کرده اند.

وی در تشریح بیشتر این سانحه گفت: در اثر برخورد خودروها ۳ سرنشین پراید، داخل خودرو ویران شده خود محبوس شده بودند که ۲ خانم و یک آقا بودند.

سخنگوی سازمان اتشنشانی شهرداری تهران با بیان اینکه بلافاصله ایمن سازی لازم توسط آتش نشانان صورت گرفت، گفت: در ادامه ماموران با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو پراید را برش داده و هر ۳ نفر خارج شدند و ۲ نفر خانم دچار مصدومیت های مختلف بدن شده بودند و راننده که اقای ۵۵ ساله بود به تائید عوامل اورژانس مشخص شد که جان خود را از دست داده است.

ملکی با اشاره به اینکه در پایان عملیات محل ایمن سازی شد و خودروها به محل امن منتقل شدند بیان داشت:حادثه برای بررسی علت به پلیس راهور سپرده شد و در ساعت ۸:۲۰  عملیات به پایان رسید.

نظر شما